Vis mig din have!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

DitteFisk

Ih jeg er så have-skruk!  Vil så gerne have have. Så godt med inspirationsbilleder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Laulund87

Her er et par billeder af vores have, de er de eneste jeg lige har på computeren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2013

nielsen80

TbCp skriver:

Jeg nægter aat vise vores frem efter de billeder der!

Men forestil dig et frimærke med mælkebøtter, det er ca. sådan den ser ud

Hahahahahahaha lyder lidt som vores. Jeg plejer at sige, vi har DKs sidste fuldstændige uberørte stykke natur

Anmeld

30. maj 2013

TbCp

nielsen80 skriver:

Hahahahahahaha lyder lidt som vores. Jeg plejer at sige, vi har DKs sidste fuldstændige uberørte stykke natur

Hahahaa tror vi må deles om den titel

Anmeld

30. maj 2013

Moma

Vores skal heller ikke vises frem efter de billeder dér 

Anmeld

30. maj 2013

Nessie

Vi har også en temmelig stor have. Vi har så et rigtig pænt skvalderkåls bed, og indtil for et par dage siden, et rigtig fint gult mælkebøttebed 

Haven har været i en "omrokerings"-proces de sidste (mange) år, men vi når vel at få den gjort pæn en gang 

Anmeld

30. maj 2013

Janni.

Jeg har ikke lige nogen billeder af vores have. Men alle vores naboer har virkelig de PERFEKTE haver, hvor selv græsstrået vender rigtigt

De sidste 2 år har haven nærmest lagt brak, bortset fra græsplænen som vi har holdt nede. Ude foran huset havde vi flere bede som vi heller ikke fik holdt pga manglende overskud
Men som sagt så har vi de dér perfekte havemennesker af naboer, som pegede fingre af vores velvoksende ukrudt.. En dag fik jeg nok, så jeg åbnede vinduet og sagde de var velkommen til at tage en håndfuld med, og aldrig mere har vi set naboer pege fingre af vores ukrudt.

Anmeld

31. maj 2013

C-Dog

Vores have er bare en græs firkant med badebassin, trampolin, sandkasse og en kanin :-D voksen hjørnet flyder med legetøj ;-) burde virkelig ordne det, er så flovt vi roder når naboerne ikke gør :-P

Anmeld

31. maj 2013

2babygirls

Elias2010<3 skriver:

Her er min skønne have på 1000 kvm 

Her er vores have på en god dag.

(vores udlejer har været så venlig at lægge et billede op på nettet)

Der er kommet en lille trampolin til siden  Så pt er haven mest børnevenlig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. maj 2013

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Jeg kan garantere at jeres er den mest uberørte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.