Vis mig din have!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
19 svar
27 synes godt om
30. maj 2013

Swerg

Her er min skønne have på 1000 kvm 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

TbCp

Jeg nægter aat vise vores frem efter de billeder der!

Men forestil dig et frimærke med mælkebøtter, det er ca. sådan den ser ud

Anmeld

30. maj 2013

Swerg

TbCp skriver:

Jeg nægter aat vise vores frem efter de billeder der!

Men forestil dig et frimærke med mælkebøtter, det er ca. sådan den ser ud

Et cafe bordsæt i pangfarve og et par krukker med søde blomster, så har du også en lækker have !

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

jeg springer også med på den over mig...

tror snart ikke jeg aner hvad der er blomster og hvad der er græs  har bare haft så lidt tid til at få den ordnet, og er bare så pinligt, fordi alle ude fra vejen kan se den :O ligner en forladt bolig hvis man ser på haven

Anmeld

30. maj 2013

Masig

Elias2010<3 skriver:

Nøj hvor ser det bare hyggeligt ud med det lille bassin.. Ville SÅ gerne have sådan noget, men tør jeg ikke så længe der er små børn...

Her er lidt af vores have... Den er som I nok kan se, ikke helt færdig endnu, der mangler lige lidt fliser hist og her, og et rhododendronbed, men den er ved at tage form efterhånden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2013

Swerg

DianaRJS skriver:

jeg springer også med på den over mig...

tror snart ikke jeg aner hvad der er blomster og hvad der er græs  har bare haft så lidt tid til at få den ordnet, og er bare så pinligt, fordi alle ude fra vejen kan se den :O ligner en forladt bolig hvis man ser på haven

Kender det godt ... Jeg har også mælkebøtter der bliver større og større.. Vælger bare ikke at smide billeder op af dem ! nu har jeg så købt round up til ukrudtet dovenskab er tilladt !

Anmeld

30. maj 2013

DianaRJS

Elias2010<3 skriver:

Kender det godt ... Jeg har også mælkebøtter der bliver større og større.. Vælger bare ikke at smide billeder op af dem ! nu har jeg så købt round up til ukrudtet dovenskab er tilladt !

har godt nok også vejet faktisk at ryde ALT op, og så starte forfra emd at plante, også fordi der egentlig er meget vi ikke aner hvad er for nogle blomster, men som stod her da vi købte huset, dengang haven var pæn ikke

udover det har vi lige fået lavet baghaven, ja utrolig nok er vi startet bagfra -.- men passede bedre med at ungerne kunne komme i haven og lege

Anmeld

30. maj 2013

Swerg

Masig skriver:

Nøj hvor ser det bare hyggeligt ud med det lille bassin.. Ville SÅ gerne have sådan noget, men tør jeg ikke så længe der er små børn...

Her er lidt af vores have... Den er som I nok kan se, ikke helt færdig endnu, der mangler lige lidt fliser hist og her, og et rhododendronbed, men den er ved at tage form efterhånden 

Hvor ER det fint !!!! 

Kan godt forstå du ikke vil ha et bassin.. Vi render efter vores dreng hver gang vi er i haven. Nu er han snart 3, så han forstår godt at han ikke må gå derover. Min vi har altid øjne på ham

Anmeld

30. maj 2013

Bshizzle

Tør ikke vise vores gård frem.. Den er nemlig FYLDT med bygge materialer 

Vi har renoveret hele huset inden vi flyttede ind og har derfor ikke haft overskud til at lave noget ved gården endnu. 

Anmeld

30. maj 2013

Masig

Elias2010<3 skriver:

Hvor ER det fint !!!! 

Kan godt forstå du ikke vil ha et bassin.. Vi render efter vores dreng hver gang vi er i haven. Nu er han snart 3, så han forstår godt at han ikke må gå derover. Min vi har altid øjne på ham

Ja det er jo det.. Så bassinet må vente til han bliver større

Men lige nu skal det også bare være en simpel have, der er nem at holde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.