DenLykkelige2013 skriver:
Hej alle kære mødre 
Nu har jeg lige fået oprettet en bruger herinde da den anden side jeg er bruger på er man nervøs for hvad man kan spørge om fordi man tit får et 'hak over tuden', det skal der selvfølgelig også være plads til, men det er lige voldsomt nok
Men jeg skulle da have oprettet bruger herinde noget før, for siden virker da skøn! 
Men nu til min spørgsmål:
Jeg har en søn som blev 4 uger igår og han har fra start af sovet igennem om natten og kun været vågen ved en 3-4 tiden for at få mad og så sovet videre og så står vi op ved en 6-7 tiden, men men, nu er han begyndt at være vågen yderligere en time efter han har fået mad, og det har han gjort de sidste 4 nætter.
Er der noget jeg kan gøre for at han ikke er vågen efter mad men sover videre som han plejede at gøre, gode råd tages imod med kys hånd 
Vi har i forvejen ikke særlig meget lys tændt og skifter ikke bleen hvis der kun er lidt tis.
Sørg for at have dæmpet eller ingen lys når du nattefodrer. På den måde opfordrer du ikke til leg/underholdning, men viser ham at det stadig er nat.
Ikke for meget snak og hygge nusse putte, for det holder ham vågen.
Altså, undgå at komme til at virke underholdende når det e rom natten. på den måde holder du stemningen i nat-mode, og så vil han måske lettere falde til ro efter han har spist.
Anmeld