Bedste stillinger til at lave en baby? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

Tulipan

Har læst det er vigtigt at kvinden får orgasme ca samtidig med manden, da det hjælper svømmerene opad men ellers er det vigtigste at det er den stilling der giver (ham) mest nydelse. Manden producerer op til 50% ekstra sæd hvis han er super tændt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

modesty

Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?

Nej. Og det gør heller ingen forskel om du får orgasme eller står på hovedet i 20 minutter efter eller hvad der ellers er af "gode" råd. 

Held og lykke. 

Anmeld

28. maj 2013

Rødhætte

vitapigen skriver:

Haha god tråd

Efter sex, lå jeg med benene op af væggen og en pude under lænden, så jeg kunne hjælpe svømmerne på vej Hvad gør man ikke når man er desperat Men vi fik da en dejlig pige ud af det

Hehe sådan gjorde jeg også.. Det kan godt være det er ammestue snak, men den ene gang jeg gjorde det var der gevinst

Anmeld

28. maj 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?

Bare nyd det og slap af, så skal de nok finde vej  

Anmeld

28. maj 2013

DianaRJS

haha elsker den her tråd

ville dog også rigtig gerne hjælpe...

men denne gang er jeg blevet gravid på et sprunget kondom og p-piller  ekstra beskyttelse virkede ikke engang,og udover det er der så dobbeltup med tvillinger  men ville ønske jeg kunne svare men tror måske ikke lige jeg tænkte over det ;P

Anmeld

29. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Stillingen er underordnet,da sæden skydes afsted med ca. 18km/t lige ved livmodermunden,så de sædceller der kan befrugte et æg,er hurtig igennem.

Det der kommer retur er sædvæske og døde sædceller.

Men det er faktisk bevist,at det er godt hvis kvinden får orgamse lige efter manden er kommet,da sammentrækningerne suger sæden op,og hen til den æggeleder,hvor ægget vil blive fanget efter ÆL. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.