Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?
Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?
De skal nok finde vej uanset stillingen
Haha god tråd Efter sex, lå jeg med benene op af væggen og en pude under lænden, så jeg kunne hjælpe svømmerne på vej Hvad gør man ikke når man er desperat Men vi fik da en dejlig pige ud af det
vitapigen skriver: Haha god tråd Efter sex, lå jeg med benene op af væggen og en pude under lænden, så jeg kunne hjælpe svømmerne på vej Hvad gør man ikke når man er desperat Men vi fik da en dejlig pige ud af det
Maja84 skriver: Vi har fået at vide det ingen betydning har, udover man ser fjollet ud, da svømmeren er sendt afsted, og det meste som kommer ud er sædvæsken
Vi har fået at vide det ingen betydning har, udover man ser fjollet ud, da svømmeren er sendt afsted, og det meste som kommer ud er sædvæsken
vitapigen skriver: hehe ja jeg ved godt at det nok ikke havde den store betydning, men ville jo være HELT sikker på at de blev derinde
hehe ja jeg ved godt at det nok ikke havde den store betydning, men ville jo være HELT sikker på at de blev derinde
Jeg lå med en pude under numsen og benene op af væggen et kvarters tid efter sex. Blev gravid i 3. forsøg, og gjorde det alle tre måneder Så ved ikke om det hjælper en dyt, men hvad gør man ikke når man gerne vil være gravid ..
Min læge sagde faktisk,at det kunne hjælpe med pude under måsen, for at få den rigtig hældning. Derudover sagde han at det kunne være svære for sæden at komme op hvis kvinden sad på manden.Men alt i at så bare gi heldags held og lykke
Bare gi gas skulle der stå
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128