Bedste stillinger til at lave en baby? :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.285 visninger
15 svar
16 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Er der nogle stillinger der er bedre end andre når man skal lave en baby? Så svømmerne bedre kan komme på plads?

De skal nok finde vej uanset stillingen

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

Ha ha skønt indlæg. Tror ikke noget er bedre end andet, andet end ammestuesnak, mit råd er nok bare at gøre hvad i har lyst til og synes er bedst

Anmeld

28. maj 2013

vitapigen

Haha god tråd

Efter sex, lå jeg med benene op af væggen og en pude under lænden, så jeg kunne hjælpe svømmerne på vej Hvad gør man ikke når man er desperat Men vi fik da en dejlig pige ud af det

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

vitapigen skriver:

Haha god tråd

Efter sex, lå jeg med benene op af væggen og en pude under lænden, så jeg kunne hjælpe svømmerne på vej Hvad gør man ikke når man er desperat Men vi fik da en dejlig pige ud af det

Vi har fået at vide det ingen betydning har, udover man ser fjollet ud, da svømmeren er sendt afsted, og det meste som kommer ud er sædvæsken

Anmeld

28. maj 2013

vitapigen

Maja84 skriver:

Vi har fået at vide det ingen betydning har, udover man ser fjollet ud, da svømmeren er sendt afsted, og det meste som kommer ud er sædvæsken

hehe ja jeg ved godt at det nok ikke havde den store betydning, men ville jo være HELT sikker på at de blev derinde

Anmeld

28. maj 2013

Kløver

vitapigen skriver:

hehe ja jeg ved godt at det nok ikke havde den store betydning, men ville jo være HELT sikker på at de blev derinde

Ha ha ja så har du også gjort dit

Anmeld

28. maj 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Jeg lå med en pude under numsen og benene op af væggen et kvarters tid efter sex. Blev gravid i 3. forsøg, og gjorde det alle tre måneder  Så ved ikke om det hjælper en dyt, men hvad gør man ikke når man gerne vil være gravid .. 

Anmeld

28. maj 2013

Lililili

Min læge sagde faktisk,at det kunne hjælpe med pude under måsen, for at få den rigtig hældning. Derudover sagde han at det kunne være svære for sæden at komme op hvis kvinden sad på manden.Men alt i at så bare gi heldags held og lykke

Anmeld

28. maj 2013

Lililili

Bare gi gas skulle der stå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.