Nogle unge forældre/gravide fra Nordsjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2013

Drømme

DecemberBaby2013 skriver:

Hej alle på baby.dk! Er der nogle unge forældre eller gravide i Nordsjælland? Jeg selv er gravid og bor i Hillerød. Håber på at der er nogle derude, der kunne have lyst til at skrive lidt? Fortæl gerne lidt om dig selv/jer .

Vi leder efter et sted i nærheden af Hillerød (nærmere Nødebo) så jeg kan starte på skovskolen til september

Jeg er 22 år,  stammer fra Randers og bor pt på Bornholm sammen med kæresten på 21 år og vores datter på 1 år

Det ville være rart med et par bekendskaber i Hillerød området, kender ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2013

Swerg

Jeg hedder Søs, er 22 år og bor i et dejligt hus med min kæreste og vores søn Elias på snart 3 år nå ja, bor i Helsinge

Anmeld

29. maj 2013

Monski

Hej alle på baby.dk! Er der nogle unge forældre eller gravide i Nordsjælland? Jeg selv er gravid og bor i Hillerød. Håber på at der er nogle derude, der kunne have lyst til at skrive lidt? Fortæl gerne lidt om dig selv/jer .

Jeg vor i Værløse med min kæreste, er 21 år og har Anthon på 3 og en bebs i maven

Anmeld

29. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Monski skriver:

Jeg vor i Værløse med min kæreste, er 21 år og har Anthon på 3 og en bebs i maven

Så bor vi ikke særlig langt fra hinanden

Anmeld

29. maj 2013

Michelle&Isabell

Nøj hvor er det dejligt med så mange på min egen alder .
Hvordan har i taget livet som mor?

Selvfølgelig et lidt anderledens liv end man måske havde forestillet sig for nogle år siden, men det er også en dejlig oplevelse! Og det gælder bare om at nyde de gode stunder, men selvfølgelig er det også hårdt - men når den lille så smiler/griner til en, så er det jo det hele værd  

Anmeld

27. juli 2013

isabellasmor

hej 

jeg bor i frederikssund med min forlovede og vores datter på 1 år ( 2 år til okt. )

jeg er 19, så veninderne er der ikke mange af da de desværre faldt fra stille og roligt efter fødslen..

skriv endelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.