Nogle unge forældre/gravide fra Nordsjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. maj 2013

NovemberBaby2013

Hej alle på baby.dk! Er der nogle unge forældre eller gravide i Nordsjælland? Jeg selv er gravid og bor i Hillerød. Håber på at der er nogle derude, der kunne have lyst til at skrive lidt? Fortæl gerne lidt om dig selv/jer .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

lycly

Jeg bor godt nok i København (Nørrebro), men jeg kender heller ikke vildt mange på min alder med børn
Jeg hedder Luna, er 21 og har lige fået mit andet barn for en måned siden, en søn Markus, har også Julia på snart 2 år fra et tidligere forhold Er pt på barsel men ellers er jeg butikselev

Anmeld

28. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Jeg bor i Ballerup og er gravid med mit første barn til september. Jeg går sygemeldt med bækkenløsning, men når jeg er færdig med barsel skal jeg på hf også læse videre til jordemoder.

Anmeld

28. maj 2013

M&J87

Jeg bor i glostrup, men læser i Hillerød, har også termin i december :-)

Jeg kan se du tager en bachelor i sundhed og medicin, må jeg spørge om hvad du læser ?

Jeg er 24 :-)

Anmeld

28. maj 2013

Chili

DecemberBaby2013 skriver:

Hej alle på baby.dk! Er der nogle unge forældre eller gravide i Nordsjælland? Jeg selv er gravid og bor i Hillerød. Håber på at der er nogle derude, der kunne have lyst til at skrive lidt? Fortæl gerne lidt om dig selv/jer .

Hej

Jeg er 21 år, bor i Hillerød sammen med min mand, vores hund og vores lille dreng på 7 måneder

Du kan bare skrive hvis du har lyst

- Mai.

Anmeld

28. maj 2013

Juliekp

Jeg bor dog i København (Amager), men kender ikke så forfærdelig mange på min alder der har børn.

Jeg hedder Julie, er 18 år, 19 om en måneds tid. Jeg har en datter med min kæreste på 4½ måned.

Til daglig er jeg på barsel, men starter i skole til august, så jeg kan læse til sygeplejerske

Anmeld

28. maj 2013

ano14316

Hej

jeg er 23 år og bor i hillerød... 

Bor sammen med min kæreste og vi har en søn på 17 mdr. 

Anmeld

29. maj 2013

Michelle&Isabell

Jeg bor i Humlebæk med min datter på 10 måneder Men her til August/september, skal jeg til at studere i Hillerød Jeg er selv 20 år

Anmeld

29. maj 2013

NovemberBaby2013

Nøj hvor er det dejligt med så mange på min egen alder .
Hvordan har i taget livet som mor?

Anmeld

29. maj 2013

lycly

DecemberBaby2013 skriver:

Nøj hvor er det dejligt med så mange på min egen alder .
Hvordan har i taget livet som mor?

Jeg synes det faldt mig helt naturligt Var lidt nervøs inden jeg fik min datter fordi jeg absolut ingen bøger havde læst om babyer - men det hele gav jo sig selv når man stod med det - og ellers så googlede jeg det!

Men det er også svært fordi de fleste i min omgangskreds endnu ikke har børn og derfor lever det der impulsive liv som jeg også havde før i tiden. Og det kan jeg godt savne lidt engang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.