operation af hæmorider?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.029 visninger
37 svar
9 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

Nååå jeg har døjet med to hæmorider.  Som jeg så langt om længe har fået opereret væk idag. Nu har jeg helt vildt mange smerter, dem der har prøvet det hvor længe havde i smerte? Og hvornår må jeg dyrke sex? Hehe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Nååå jeg har døjet med to hæmorider.  Som jeg så langt om længe har fået opereret væk idag. Nu har jeg helt vildt mange smerter, dem der har prøvet det hvor længe havde i smerte? Og hvornår må jeg dyrke sex? Hehe 

Hej!

Jeg var hos lægen for nyligt / fordi jeg regnede med at man måske ville fjerne den hudflap der er tilbage efter hæm.!

Men nej, lægen ville aldrig få det fjernet hvis det var hans røvhul sagde han :/ Så tænkte jeg, hmm - skal jeg gå sådan rundt altid?

Men han fortalte nemlig at man måske kan komme til at døje endnu mere efter en operation. Ved godt det ikke er det du har brug for - men hvis det bare bliver perfekt! - så fortæl mig endelig om det!! Mangler sådan nogen der har fået det foretaget!!

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hej!

Jeg var hos lægen for nyligt / fordi jeg regnede med at man måske ville fjerne den hudflap der er tilbage efter hæm.!

Men nej, lægen ville aldrig få det fjernet hvis det var hans røvhul sagde han :/ Så tænkte jeg, hmm - skal jeg gå sådan rundt altid?

Men han fortalte nemlig at man måske kan komme til at døje endnu mere efter en operation. Ved godt det ikke er det du har brug for - men hvis det bare bliver perfekt! - så fortæl mig endelig om det!! Mangler sådan nogen der har fået det foretaget!!

Det var nemlig hudflapper. Og nu gad jeg simpelthen ikke have dem mere. 

hvad kan man døje endnu mere med?  

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hej!

Tak for svaret

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hej!

Og anbefaler han så bare du går rundt med dem? 

Anmeld

28. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Det var nemlig hudflapper. Og nu gad jeg simpelthen ikke have dem mere. 

hvad kan man døje endnu mere med?  

Han sagde det kunne danne rigtig meget arvæv! :/ Så meget at man faktisk kan komme til at døje med aff :/

Og man skal hele op, samtidigt med at man faktisk "sprænger" det, hver gang man går på toilettet. Og smerter kunne godt blive ved med at genere.

Så blev mega bange for det :/ på trods af at den VIRKELIG genere!!

Anmeld

28. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Og anbefaler han så bare du går rundt med dem? 

Jeg har fået nogle stikpiller :/ Som han anbefalede mig at tage i 5-7 dage - så ved jeg så ikke hvad de skulle gøre??

Men de er mere irritation end til gavn

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Jeg har fået nogle stikpiller :/ Som han anbefalede mig at tage i 5-7 dage - så ved jeg så ikke hvad de skulle gøre??

Men de er mere irritation end til gavn

Hmmm okay. Ham jeg var hos sagde at hvis man bare behandlet det ordentlig og ikke for meget hygiejne, altså bare som normalt bare med vådservietter. Ville det blive fint. :s jamen de piller og creme jeg har fået har ikke virket en dyt

Anmeld

28. maj 2013

Chevro

Anonym skriver:

Hmmm okay. Ham jeg var hos sagde at hvis man bare behandlet det ordentlig og ikke for meget hygiejne, altså bare som normalt bare med vådservietter. Ville det blive fint. :s jamen de piller og creme jeg har fået har ikke virket en dyt

Åh

Jeg har også kun fået en gang møg! Intet virker..

Men vil lige høre dem igen - når min søn skal vaccineres om 14 dage.

Det kan da ikke passe at de i dagens Danmark, ikke kan fjerne en hudflap i røven uden for mange gener! Når de idag kan lave nye ansigter, nye tarme, navler osv! Det er et røvhul vi snakker om

Det lyder jo fuldstændig tåbeligt, at det ikke skulle kunne laves perfekt!

Anmeld

28. maj 2013

LBK

Anonym skriver:

halløj..

Jeg arbejder som sygepelejrske på en afdeling hvor vi bl.a. tager os af folk der har fået opereret hæmorider væk..

Det er ikke unormalt at det gør ondt i op til flere dage efter operationen.   Endetarmen er utrolig følsom med hensyn til nerver. De sidder meget yderligt pga slimhinder så du skal nok forvente at det gør ondt nogle dage endnu. Men dæmp smerterne med ibupuofen og pamol. 

Hold din afføring lind med magnesia og masser af vand..

Sex må du dyrke når sårene er helet og du ikke længere har ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.