Findes der stadig folk som laver håndarbejde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

Hunhesten

SussieOx skriver:

Jeg maler portrætter osv i min fritid, det er simpelthen den bedste form for afslapning for mig, elsker at slippe fantasien løs

Lige præcis afslapning er også hvad jeg får ud af at sidde og nørkle med lidt af hvert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Lise

Jeg prøvede at blive fanget af det der hækleri da jeg var på barsel, men det lykkedes ikke rigtigt. Kunne ikke helt finde ud af det. Ville gerne være sådan en der lige kunne strikke/hækle et tæppe eller hvad ved jeg - men kan ikk fnde ud af det. 

Når jeg skal slappe af laver jeg noget så åndsvagt som japanske billedkryds - så er der ro i min sjæl   Det er nok mit absolut anti-kreative jeg der kommer til udtryk her

Anmeld

5. juli 2009

Hunhesten

Lise skriver:

Jeg prøvede at blive fanget af det der hækleri da jeg var på barsel, men det lykkedes ikke rigtigt. Kunne ikke helt finde ud af det. Ville gerne være sådan en der lige kunne strikke/hækle et tæppe eller hvad ved jeg - men kan ikk fnde ud af det. 

Når jeg skal slappe af laver jeg noget så åndsvagt som japanske billedkryds - så er der ro i min sjæl   Det er nok mit absolut anti-kreative jeg der kommer til udtryk her

Det finder jeg nu også ganske underholdende  

Anmeld

5. juli 2009

SHERO

Tjah, jeg tegner og maler en masse, men efterhånden sjældent med mindre det er bestillings arbejde... Er kastet mig over tattovør faget så tegner en masse til det...

Ellers hækler jeg, er pt igang med et babytæppe og syr lidt tøj...

Anmeld

6. juli 2009

wamse

Jeg laver alt hvad jeg kan komme i tanke af krativt, knytter armbånd fx Jeg maler når tiden er dertil og leger med dekupage.

Anmeld

6. juli 2009

Hunhesten

Med diverse hobbyforretninger som jo ser ud til at gå strygende rundt omkring burde det jo også være de fleste som af og til beskæftiger sig med det, jeg hører bare så sjældent om det

men dejligt at se jeg da ikke er helt alene og "uddød" som de fleste jo ellers mener

Anmeld

6. juli 2009

Kaufie

Jeg nægter at give 15-20 kr for et simpelt kort påtrykt teksten " Tillykke med fødselsdagen" eller lignende.....

Så her foldes den kreative åre ud når der skal laves kort til fødselsdage/bryllupper/barnedåb etc. Også julekort laver jeg selv - de seneste år har det dog været noget med et billede af min egen lille julenisse....

Før jeg fik barn lavede jeg så mange kort, at jeg solgte af dem - gennem min søsters job - kan ikke få mig til at spørge folk jeg kender om de vil give penge for noget jeg har lavet....

Anmeld

6. juli 2009

Plysbjørnen

Jeg strikker og syr med Stenbodens Grønlandske Perler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.