Gået over tid - stadig negativt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2013

Anonym trådstarter

Millea skriver:

Tillykke 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

OKay... Havde du menstruationssmerter eller hvordan "hang det hele sammen"?

Ja lidt murren i maven, og så havde/har jeg Halsbrand og kvalme, og havde det mystik inde i kroppen

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Ja lidt murren i maven, og så havde/har jeg Halsbrand og kvalme, og havde det mystik inde i kroppen

Okay... Jeg har haft/har decideret smerter ind imellem, altså de der meget kraftige jag... Og jeg regner ikk med at være gravid - derfor forstår jeg heller ikk hvorfor min menstruation ikk bare kommer? Jeg ved godt jeg har travlt med min sidste eksamen, men alligevel. Drømte i nat, at jeg var blevet mor   Det er lidt frustrerende at drømme, når man ikk regner med at være blevet gravid. Men venter med at teste til imorgen, for der har min kæreste fri...

Og derudover synes jeg også jeg har kvalme - men det får jeg tit op til menstruation, så det tager jeg ikk for så meget... Og så har jeg i de sidste snart to uger været med træt, (har været nødt til at tage mig en middagslur hver dag - hvilket jeg bestemt ikk plejer), men jeg tænker at det er pga. min eksamen... Og så har jeg sindssyg ømme bryster - men tænker det er pga. jeg er stoppet med mini-piller - det har desværre tit den effekt, at man oplever ømme bryster ved tæt ved menstruation efter man er stoppet med dem.

Anmeld

31. maj 2013

sulo

Anonym skriver:

Ja har testet Positivt

for at den er Positivt snart for dig Også

Tillykke

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg sidder her og gået en uge over tid, er på dag 42 i min cyklus, og min cyklus plejer aldrig at være på mere en 35 dage. Og testede i søndags og i dag og den siger hele tiden negativt, og lægen vil ikk se mig før om tidligst 14 dage :/
Nogen der har prøvet det og været gravide? Eller tror i bare min mens er en del forsinket denne ene månede ?

Jeg fandt sådan set først ud af jeg var gravid da jeg var i uge 9...

havde godt nok mens, men havde det meget dårlig, og troede det var madforgigtning, så tog til læge og det viste sig jeg var gravid, det kunne ikke ses på en graviditets test, men kunne ses via blodprøverne...

alle kroppe reagere på forskellige måder på en graviditet, kommer an på hvor meget hcg din krop "indtager" så hvis du stadig ikke får din mens så bliv ved med at teste   og hvis du stadig ikke har et positivt svar om 14 dage og stadig ikke mens, kan lægen tage en blodprøve

Anmeld

31. maj 2013

DianaRJS

Anonym skriver:

Jeg sidder her og gået en uge over tid, er på dag 42 i min cyklus, og min cyklus plejer aldrig at være på mere en 35 dage. Og testede i søndags og i dag og den siger hele tiden negativt, og lægen vil ikk se mig før om tidligst 14 dage :/
Nogen der har prøvet det og været gravide? Eller tror i bare min mens er en del forsinket denne ene månede ?

sagde jeg og så så du var testet positiv

men STORT tillykke i så fald

Anmeld

31. maj 2013

CH2012

DianaRJS skriver:

Jeg fandt sådan set først ud af jeg var gravid da jeg var i uge 9...

havde godt nok mens, men havde det meget dårlig, og troede det var madforgigtning, så tog til læge og det viste sig jeg var gravid, det kunne ikke ses på en graviditets test, men kunne ses via blodprøverne...

alle kroppe reagere på forskellige måder på en graviditet, kommer an på hvor meget hcg din krop "indtager" så hvis du stadig ikke får din mens så bliv ved med at teste   og hvis du stadig ikke har et positivt svar om 14 dage og stadig ikke mens, kan lægen tage en blodprøve

Men jeg kan "bruge" dit svar til noget - for jeg sidder også her på dag 41 og har stadig ikk fået min menstruation  Venter med at teste til  imorgen (for der har min kæreste fri), men lige i dag synes jeg det er hårdt... Hormonerne kører rundt med mig i dag 
Jeg regner så slet ikk med at være blevet gravid, også derfor jeg undrer mig over hvorfor jeg ikk bare får min menstruation.  Jeg ved godt jeg har travlt med min sidste eksamen, men alligevel. Drømte i nat, at jeg var blevet mor    Det er lidt frustrerende at drømme, når man ikk regner med at være blevet gravid....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.