Gået over tid - stadig negativt :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
16 svar
3 synes godt om
28. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg sidder her og gået en uge over tid, er på dag 42 i min cyklus, og min cyklus plejer aldrig at være på mere en 35 dage. Og testede i søndags og i dag og den siger hele tiden negativt, og lægen vil ikk se mig før om tidligst 14 dage :/
Nogen der har prøvet det og været gravide? Eller tror i bare min mens er en del forsinket denne ene månede ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

esioul

Anonym skriver:

Jeg sidder her og gået en uge over tid, er på dag 42 i min cyklus, og min cyklus plejer aldrig at være på mere en 35 dage. Og testede i søndags og i dag og den siger hele tiden negativt, og lægen vil ikk se mig før om tidligst 14 dage :/
Nogen der har prøvet det og været gravide? Eller tror i bare min mens er en del forsinket denne ene månede ?

jeg har prøvet min mens udeblev i 6 mdr. det var en hormonforstyrrelse 

Anmeld

28. maj 2013

Anonym trådstarter

esioul skriver:

jeg har prøvet min mens udeblev i 6 mdr. det var en hormonforstyrrelse 

Det er 2 gang jeg ikk oplevet den ikke kommer til tiden, 1. Gang pga stress af kroppen, og 2. Gang pga graviditet, normalt kommer den til tiden og kan sætte uret efter den

Anmeld

28. maj 2013

mrhl

Anonym skriver:

Jeg gik ca 14 dage over tid før jeg kunne teste bare meget svagt positivt. det viste sig så også til en scanning at jeg er to uger kortere henne end man skulle tro! Så det kan lade sig gøre. på den anden side har jeg også været ude for at den udeblivee uden grund.

Anmeld

30. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Hejsa.
Er der noget nyt? Er den stadig udebleven, har du fået menstruation eller en positiv test eller? Jeg sidder selv på dag 40 i min cyklus, og fatter ikk helt brik Men venter med at teste til lørdag, hvis den ikk er kommet inden.

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Hejsa.
Er der noget nyt? Er den stadig udebleven, har du fået menstruation eller en positiv test eller? Jeg sidder selv på dag 40 i min cyklus, og fatter ikk helt brik Men venter med at teste til lørdag, hvis den ikk er kommet inden.

Ja har testet Positivt

for at den er Positivt snart for dig Også

Anmeld

30. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Ja har testet Positivt

for at den er Positivt snart for dig Også

Ej hvor fedt! Stort tillykke Hvor lang tid gik der så førend du kunne teste positiv? På dag hvad? Mange tak

Anmeld

30. maj 2013

Anonym trådstarter

CH2012 skriver:

Ej hvor fedt! Stort tillykke Hvor lang tid gik der så førend du kunne teste positiv? På dag hvad? Mange tak

Svag positiv på dag 44
Og Tak

Anmeld

30. maj 2013

Millea

Anonym skriver:

Svag positiv på dag 44
Og Tak

Tillykke 

Anmeld

30. maj 2013

CH2012

Anonym skriver:

Svag positiv på dag 44
Og Tak

OKay... Havde du menstruationssmerter eller hvordan "hang det hele sammen"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.