Dagplejen.. hvad gør jeg her?. er det sådan det er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

En løsning ku evt være evt være at han i dp sidder på en handyseat, så han kommer ordenlig op i højden. Det gjorde vi med thea i dp'en. Ka i hvert fald godt se at det ka være et problem hvis han ska sidde på numsen, og ik rigtig ku nå op til bordet!! 

Men mener altså også helt bestemt at der ska være en højstol til hvert barn!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Miin'Baby'Mus

Anonym skriver:

hejsa.

jeg har brug for at høre andres mening/ lidt hjælp til hvad jeg skal gøre..

min søn som bliver 2 år om 1 mdr går i dagpleje og han er den ælste der ud af 4..

jeg har set bilder fra dagplejen hvor de spiser og han sider på en alm stol på numsen og de 3 ander i høj stol.. jeg komteret bildet og spurte om han altid sad på alm stol så han knap kan nå bordet. svartet var nej han vælger selv hvad stol han vil side på.. jeg tænkte det oki så..

nu har vi en hår kamp her hjemme ang at side pænt og have en spisesmæk på ved selv spise af ske mad det vil han bare ikke...

så spurte jegi dp om hun villle prøve med spisesmæk af vores egne som hun fik med.. også at jeg ønsket at han fra nu af sad i høj stol for at side ordnelig og lære at spise pænt..

så var svart at problemet er bare hun kun har 3 høj stole og der sider han pænt på en alm stol.. men det er jo også kun rugbrøder de spiser jo ikke noget med ske og sous..

er det mig der galt på den ved at syntes det er forkert at en på knap 2 år skal side på numsen på en alm stol han kan jo kun lige ha armenen oppe ved bords kant, jeg mener jo ikke de lære at side super pænt sådan der..

hvad gøre jeres 2 åri??? og hvad mener du??

Da jeg arbejde i en dagpleje sad nogle af dem på almindelig stol og dem der ikke kunne sad i højstol. 

Tror da at hvis mit barn ville sidde på en almindelig stol at så ville jeg lade hende gøre det, det betyder jo bare de har deres egen vilje og de skal vel have lov at udforske tingene for derfor at blive bedre til omverdenen? 

Men man kan da få sådan nogle skum-bilsæder uden ryg, hvad med at præsentere den ide for hende  Så kan jeres barn jo nå lidt bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.