Hvad farve har din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2013

khaleesi

Rød og hvid <3 

3 hvide vægge og en rød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2013

Kløver

Vi har bare en råhvid farve da vi har en lille stue og mange møbler og gamle træmøbler

Anmeld

28. maj 2013

Dot D

Vores er dyb bordeauxrød, vi har farver i alle rum - undtaget badeværelset, for der er der fliser højt op og de er med farve.

Vi er dog (halvt om halvt) igang med at male stuen sandfarvet, da vi har fået en overdækket terrasse, der tager en del af lyset inde...

Her vil ALDRIG komme hvide vægge, det har jeg det ikke godt med i mit eget hjem

Anmeld

28. maj 2013

NinaNymannMadsen

Vores er hvis lige ud over en masse streger pigerne har malet på fordi vi ikk lige havde set de havde farver i hånden.

Anmeld

28. maj 2013

M (:

engodmor skriver:

Jeg skal ha malet stue, men mangler lidt inspiration til hvilken farve den skal være, er alle stuer generelt bare hvide, eller er der nogen som har farve i deres? 

Hvilken farve er din stue?

Hvid med en lilla væg  

Anmeld

28. maj 2013

Lund18

engodmor skriver:

Jeg skal ha malet stue, men mangler lidt inspiration til hvilken farve den skal være, er alle stuer generelt bare hvide, eller er der nogen som har farve i deres? 

Hvilken farve er din stue?

Vores er crem farvet, men dette er fordi vi har et stort møbel som er hvidt, så for det ikke var hvidt i hvidt 

Anmeld

28. maj 2013

Koen.

En meget lys muse grå

Anmeld

28. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvid og rød! 

Anmeld

28. maj 2013

L&V

Hvid.. Ville få spat af og ha farve på vægen.. Jeg vil hellere skifte tilbehør..

Anmeld

28. maj 2013

Elgaard73

Lys Toscana ( en lys sandfarve ) Den går igen i det meste af huset, undtagen i soveværelset og sønnen's værelse. 

Jeg kan godt lide at den er dæmpet og "varm", og så skifter den let i nuancen, alt efter hvordan lyset falder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.