Hvad farve har din stue?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
24 svar
4 synes godt om
27. maj 2013

EnGodMor

Jeg skal ha malet stue, men mangler lidt inspiration til hvilken farve den skal være, er alle stuer generelt bare hvide, eller er der nogen som har farve i deres? 

Hvilken farve er din stue?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Tip!

Lilla og hvid..  

Anmeld

27. maj 2013

EnGodMor

Twinkle little star skriver:

Lilla og hvid..  

Lilla? Er det en af ende væggene du har malet den farve?syntes lilla er en dejlig farve

Anmeld

28. maj 2013

Louise H.

Vores stue er hvid, dog vil vi male den grå

Anmeld

28. maj 2013

jydeinden

hvid.. vi havde snakket om at male den lys blå, men ingen af os magter det

Anmeld

28. maj 2013

Alexis - i den virtuelle verden!

Hele hytten foruden en væg i gangen der grænser op til stuen er hvid. Væggen er antrasit grå. Vi bor et sted med rigtig store vinduer og meget lys, så den kan godt tåle lidt mørke detaljer.

Da vi bor til leje og ikke regner med at blive her i flere år, valgte vi ikke at male hele hytten da vi rykkede ind. Den skal nemlig males med refleksfri maling, og det er bare et kæmpe job og tricky med sådan en refleksfri sag.

Vi har overvejet at få noget vildt grafiti på nogle kæmpe lærreder, så vi kan tage det med når vi engang flytter. 

Skulle jeg vælge en farve, så synes jeg Azur blå er sådan en skøn og rolig blå. Sådan en ret typisk farve for nordiske sommerhuse ved vandet 

Vi burde faktisk male, måske azur blå ? 

Anmeld

28. maj 2013

Benjamins'mor

Vores er hvid, det er alle vægge i huset.

Mine forældre har en knaldrød farve på deres vægge i stuen.

Anmeld

28. maj 2013

Fenja09

engodmor skriver:

Jeg skal ha malet stue, men mangler lidt inspiration til hvilken farve den skal være, er alle stuer generelt bare hvide, eller er der nogen som har farve i deres? 

Alle vores vægge i huset er malet hvide - men en væg i stuen er med tapet i sort/hvid mønster. Jeg synes det er nemmere at skifte puder og pynt ud i de farver man kan lide og så beholde det neutralt på væggene.

/Fenja

Anmeld

28. maj 2013

MortilElias2010

engodmor skriver:

Hvide vægge i alle rum MEN i alle rum er der spædet til med pang-farver som i Regnbuen med puder, tæpper, hjemmelavede malerier, vaser, stearinlys, store planer og farverige blomster - farverige reoler osv.  Så det er lige til at skifte ud hvis vi skulle blive træt af det, men det sker ikke - der er en grund til vi bor på Regnbuegården 

Anmeld

28. maj 2013

BabyMus

Tror min er noget i retning af mokka eller hvad man kalder sådan en farve. Cafe latte eller noget. Jeg kunne aldrig drømme om at have en hvid væg og det har vi heller aldrig haft i mit barndomshjem, så nej, det er bestemt ikke alle der har hvide vægge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.