Hun vil heller stå end at kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Mother-love

Isabella gik før hun kravlede. Ikke der sker noget ved det men det vores vs gjorde var da de opfordrede hende til at kravle ved selv at kravle rundt på gulvet for hun fik styrke i armene. For ved at de kravler før de går gør at de ikke har nået og få så meget styrke i armene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

FamilenStorm

MorDk skriver:

HVIS nu min datter ikke begynder at kravler før hun går hvad så?

Nogle, hvis unger gik før de kravlede? Hvad sker der ved det?

Kravlestadiet er et vigtig stadie for hjernen, da den udvikler sig rigtig meget der..

Så det er vigtig hun lærer at kravle, men tror ikke rlkkefølgen har nogen betydning..

Anmeld

27. maj 2013

Jeia

MorDk skriver:

Min søn gik før han kravlede, det skete der intet ved, han fungerer lige så godt motorisk, som sin søster, der kravlede før hun gik. Han mavede sig frem i stedet for at kravle. Fire måneder efter at han havde lært at gå, kravlede hann for første gang.

Jeg fik at vide fra en fysioterapeut, der arbejder med handicapede/udviklingshæmmende, at for normale børn er rækkefølgen ligegyldig og at alle normale børn vil kravle på et tidspunkt, hvis ikke som babyer, så igennem leg når de bliver lidt større.

Anmeld

28. maj 2013

MorDk

Mange tak for jeres svar!

Anmeld

28. maj 2013

Masig

MorDk skriver:

Vores dreng er 10 mdr og kravler heller ikke. Han kan ikke engang komme op på alle fire selv... Og hvis vi hjælper ham så falder han ned på maven næsten med det samme... Han vil til gengæld meget gerne op at stå...

jeg spurgte hans kiropraktor og hun sagde at det var ligegyldigt hvilken rækkefølge de lærte det i, bare de lærte at kravle inden de blev alt for gamle....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.