Hvordan gik jeres fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2009

TbCp

Jeg var i uge 35+2 da vandet gik kl. 6.30 om morgenen.
Omkring 7.30, da jeg var i ambulancen på vej til sygehuset, begyndte veerne så småt at muure.
Endte med at føde ved akut kejsersnit kl. 21.23.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

malou

Jeg fik løsnet hinder i uge 41 og 8 timer efter kl.23 gik vandet. Umiddelbart efter begyndte veerne at rulle ind... med 5 min interval så vi kørte over Øresundsbroen med det samme. Dog lod han vente på sig... 19 timer gik der før jeg havde mit vidunder på min mave Og hvilken lykke

knus malou

Anmeld

5. juli 2009

malou

Her er han et par min gammel....

Anmeld

5. juli 2009

Muffinmus

1 gang- vågnedne af mine v eer kl 3.30 om morgenen- havde diare om aftenen inden jeg gik i seng.
2 gang, gik i seng efter jeg havde haft diare(igen) og fik veer kort tid efter..sådan ved 22.40 tiden tror jeg.Vandet gik kort efter.

Anmeld

5. juli 2009

Katjaro

Første gang gik vandet ved 02 tiden, det meste af dagen inden havde jeg haft mens agtig murren i maven.

Veerne kom kort tid efter og ved 3.45 tiden tog vi på hospitalet. Desværre stod hun lidt skævt i bækkenet så hun blev først født klokken 9.29 om morgenen. Født 39+5

Med nr. 2 gik vandet igen om natten - denne gang dog klokken 4.15, veerne kom igen kort tid efter. Nåede lige på hospitalet klokken 6.40 Theis er født klokken 6,56. Født 37+1

I ugen op til havde jeg haft meget kraftig slim udflåd. Men JM havde også undersøgt mig indvendigt om mandagen, for at sikre sig at han stod med hovedet nedaf. Det gjorde han....

HIlsen Katja

Anmeld

5. juli 2009

karina1980

1 gang gik vandet kl 2 om natten og knægten så dagens lys 8:19 3 uger før tid

2 gang fik jeg veer præcis kl 12 og tøsen så dagens/nattens lys kl 23:11 ca 10 dage over tid

Anmeld

5. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Første gang gik vandet 3.30 om natten, og da jeg stadig ikke havde fået veer dagen efter kl 10.00 blev jeg sat igang. Hun er så født 18.50.

Anden gang fik jeg veer omkring kl 4.00 om natten. Der var lang tid imellem, i starten en halv time. Men kl 10 gik det pludselig stærkt, og min søn er født kl 12.

Held og lykke med fødslen

Anmeld

5. juli 2009

BinaMor

fik ondt i maven ca. kl 23 om aftenen.. troede det var forstoppelse og rendte ppå toilettet samtigtig med at jeg drak kaffe så "det" vil ryge ud. hehe.. fandt ud af det var veer omkring 04... var udvidet ca. 3 cm kl 09... fødte kl 13.56

ingen tegn...vandet gik ikke. ingen tegnblødning. ingen slimprop... vandet tog de selv 30 min inden jeg fødte

Anmeld

5. juli 2009

louisepigen23

20 dage før termin gik vandet da jeg stod ud af sengen ca kl 10 om morgenen... det var den 29.  marts, men da jeg ikke havde fået veer blev jeg sendt hjem igen...
den 30. marts om morgenen halv ti blev jeg så sat igang med drop og Marcus var i mine arme 13.12...

Anmeld

5. juli 2009

Mutti2

Her kom hun til verden 40 + 3, vandet gik kl. 05.36. Jeg lå i min seng og kunne ikke sove. Det føltes som en lille ballon der punterede inden i mig.

Jeg vidste ikke helt hvad det var, men rejste mig og straks blev jeg overvældet med veer.... og der var IKKE 5 min imellem!!

1½ time senere fik jeg endeligt taget mig sammen til at komme ned af trappen fra 3. sal, hvor jeg efterfølgende tog bussen op til 10 min gang fra sygehuset, hvorpå jeg gik resten af vejen. 

Kl. 8.50 var hun ude

Så det tog 3 timer og 14 min fra 1. ve til jeg lå med verdenens 8 vidunder i mine arme

Held og lykke

Knus Pernille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.