Hvordan gik jeres fødsel i gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. juli 2009

pips16

Jeg er i dag 40 + 1 og vil meget gerne føde nu. Så ville hører hvordan jeres fødsel gik i gang og på hvilket tidspunkt af døgnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2009

Lone Jakobsen

hejsa
kan godt forstå du gerne vil i gang med at føde.
min fødsel startede kl 5,15 med veer. den startede da jeg var 40+3.
sender dig en masse ve-støv og håber på det bedste for dig.
Lone

Anmeld

5. juli 2009

Nanna1985

Jeg havde tegnblødning i 6 dage før mine veer gik igang..

Jeg vågnede om morgen rigtig tidligt og var fyldt med krut, så jeg gik igang med at gøre hovedrent.. Så ringede min veninde, og spurgte mig hvad jeg lavede, jamen jeg fortalte at jeg havde travlt med at gøre hovedrent  Dette var om fredagen(6 dage over terminen) Hun sagde, så for du veer idag

Ja ja sagde jeg.. Den er god med dig.. Men der ved 17 tiden fik jeg veer og det varede hele natten.. Tog ud på fødegangen Lørdag formiddag Kl. 11:00, men blev sendt hjem  Veer tog til og jeg tog på fødegangen igen Kl. 16:00, blev sendt hjem igen, der var ikk sket nok endnu  Fik nogle piller, jeg kunne sove på.. Det hjalp ikk og jeg var på føde gangen endnu engang Lørdag aften Kl. 20:00.. Fik de samme 2 piller igen og hjem og sove med mig.. Kunne ikk sove for de veer og synes ikk det var til at holde ud.. Kl. 23:45 bliver jeg indlagt på fødegangen, da jeg nu er 3 cm åben.. JUBII.. Sådan startede mine veer  

Anmeld

5. juli 2009

Mimic

15 dage før termin startede min fødsel kl 3 om natten, ved at jeg følte det som om jeg tissede i sengen og ville rejse mig op, og der gik vandet i en stor skylle
ca kl 06.00 begyndte min krop at rense sig selv (diare osv.) kl 7 tog veerne rigtigt til og kl 8.00 tog vi på fødegangen hvor jeg var 5 cm åben og med gode veer og kl 11.18 fødte jeg vores datter

Linda

Anmeld

5. juli 2009

Bastian

På terminsdagen havde jeg tegnblødning. Senere på dagen fik jeg menssmerter, som blev mere og mere regelsmæssige. Om natten gik det over i rigtige veer (tro mig, man er ikke i tvivl) og tog på sygehuset kl. 5. Fødte 11.45.

Anmeld

5. juli 2009

A.

jeg var 40+3 da jeg fik veer kl 03.30 og 04.30 gik vandet..og så har jeg fædt kl 03.19  så det var lige 24 timer

Anmeld

5. juli 2009

Tynen

Vågnede kl. 0430 da jeg var 38+5 og blødte helt vildt.
Tog til tjek på FG og fandt ud af at det var vandet der var gået - Hun stod bare så langt nede at det ikke rigtig kunne komme ud - Fest!

Held og lykke med den forestående fødsel!
Håber ikke du skal vente så meget længere

Anmeld

5. juli 2009

Stumpen

Jeg blev sat i gang, da jeg var 41+5 med Mathilde og er i skrivende stund 41+2 henne med nr. 2 og har ingen tegn på noget som helst, så regner med igen at skulle sættes igang..

Anmeld

5. juli 2009

ivfmarie

1.gang var der vandafgang kl 2 om natten, veerne starte så småt ved 14-tiden, og kl 21 var Freja født

2. gang var der vandafgang kl 6 om morgenen, de første veer kom kl 23, og kl 4 om natten blev Malte født.

Der var ingen af gangen nogen som helst tegn på at nu skulle det være - altså før jeg pludselig lå i en sø i sengen.. 

Marie - med to meget nemme fødsler 

Anmeld

5. juli 2009

Joan ( Smallie )

Vågnet mandag morgen kl 5 med veer der var jeg 40+5 og hun er født tirsdag aften kl 21.34 så små 40 timer med veer.

Joan som gerne gør det hele engang til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.