er jeg en daarlig mor pga af det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Miss BananaHammock

Enig med de andre - du er absolut ikke en dårlig mor!!

Jeg har altid et glas mos/grød med i tasken når vi er ude just in case han bliver sulten, da jeg, især i denne varme, ikke har lyst til at have hjemmelavet med som ikke er lavet til at være uden for køl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ej what? Hvad sker der for din mands familie?

Jeg kan slet slet ikke se noget galt i at give sit barn færdiglavet mad engang imellem. Én gang pr uge er slet ikke meget, har godt nok givet William pulver/glas mad AAAAALT for tit så!!

Og mht rød numse - så er jeg godt nok osse en branddårlig mor, William har da af og til rød numser - hvis han har en del lortebleer om dagen, ved tandfrembrud, ved forkølelse.. og om sommeren. Sådan ER det bare.

Øv sys det er synd DU bliver stemplet over sådanne ting. Det er da godt nok til at få lav selvtillid af. Men jeg synes bestemt ikke det lyder til du gør noget forkert overhovedet!!

ja det er total unfair at blive stemplet paa den maade. Og er saa traet af at alle skal gaa og sige hvordan jeg skal goere det ene og det andet. Jeg gaar da ikke rundt og siger til andre mennesker hvordan de skal opdrage deres boern!!.

Jeg krydser virkelig finger for at boernelaegen er med mig paa denne her.

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

ja det er total unfair at blive stemplet paa den maade. Og er saa traet af at alle skal gaa og sige hvordan jeg skal goere det ene og det andet. Jeg gaar da ikke rundt og siger til andre mennesker hvordan de skal opdrage deres boern!!.

Jeg krydser virkelig finger for at boernelaegen er med mig paa denne her.

Ja, det er ski da dit barn, du bestemmer og laver regler.

Du er den bedste mor dit barn ku ønske sig, det er jeg sikker på!

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ja, det er ski da dit barn, du bestemmer og laver regler.

Du er den bedste mor dit barn ku ønske sig, det er jeg sikker på!

ej hvor dumt, sidder og tuder nu!!!

Det er bare saa skide svaert at vaere mor her. Tror jeg ville vaere en mega god mor i Danmark, men hernede foeler jeg mig som verdens vaerste. Men det varmer lidt, nu hvor i alle siger at det er ok ....

Anmeld

27. maj 2013

Silas&Mille

Lotus86 skriver:

Hvis det skulle være at være en dårlig mor, så må jeg da kåres som Worst mom of the year. Min søn nægtede at spise andet end færdiglavet grød da han var lille, prøvede et utal af gange at give ham hjemmelavet, men ikke på vilkår om han ville.

Lad du bare være med at høre på dem, og gør som du føler for

Må jeg spørge hvilket land din mands familie kommer fra? Lyder til de har et ret andet syn på børn end "vi" har

hehe det lyder som begge mine børn.
Mors 'mad' var bestemt ikke godt nok da de var helt små

Til TS: Hvis du kan så luk ørerne for hvad de siger og gør som du synes bedst. Der er nogen små børn der lever af MME og færdiglavet mad og de har ikke taget skade af det I hvert fald ikke ud fra hvad jeg har hørt.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

Enig med de andre - du er absolut ikke en dårlig mor!!

Jeg har altid et glas mos/grød med i tasken når vi er ude just in case han bliver sulten, da jeg, især i denne varme, ikke har lyst til at have hjemmelavet med som ikke er lavet til at være uden for køl.

ja nemlig, og taenk hvor varm det er hernede - omkring 30 grader.

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

ej hvor dumt, sidder og tuder nu!!!

Det er bare saa skide svaert at vaere mor her. Tror jeg ville vaere en mega god mor i Danmark, men hernede foeler jeg mig som verdens vaerste. Men det varmer lidt, nu hvor i alle siger at det er ok ....

Må jeg spørge hvor det er henne, siden der er sådan en forskel?

Du skal ikke græde!! Du er da en god mor i hele verden - bare fordi andre "tåber" har andre meninger.. og det DU nævner er da SLET ikke noget særligt. Kan slet ikke forstå der er overhovedet er nogle der tillader sig at påpege det!!

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Må jeg spørge hvor det er henne, siden der er sådan en forskel?

Du skal ikke græde!! Du er da en god mor i hele verden - bare fordi andre "tåber" har andre meninger.. og det DU nævner er da SLET ikke noget særligt. Kan slet ikke forstå der er overhovedet er nogle der tillader sig at påpege det!!

det er i Graekenland. Det er helt vildt saa mange ting de goere anderledes hernede. Det tror man slet ikke, men naar man bliver mor hernede forstaar man det virkelig.

Anmeld

27. maj 2013

Lotus86

Anonym skriver:

Tak for dit svarMin mand er fra Graekenland, saa vi bor hernede. Naar du faar boern hernede, vil du simpelthen hoere alt mulig Crap. Det havde boernelaegen advaret mig om, og sagde jeg bare skulle lukke oerene. HELDIGVIS har jeg faaet en fantastisk boernelaege, som hjaelper med at "overbevise" min mand om at jeg ikke er helt Kuk kuk.

Ja det tror jeg gerne, det er jo noget anderlede, men du må bare stole på dig selv, og se om du kan lade deres bedrevidenhed passere. Jeg er sikker på, at du er den aller bedste mor dit barn kunne ønske sig

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

det er i Graekenland. Det er helt vildt saa mange ting de goere anderledes hernede. Det tror man slet ikke, men naar man bliver mor hernede forstaar man det virkelig.

Øv at der er sådan en forskel! Du får bare lige en krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.