Jeg laver hjemmelavet mad hver dag til mit barn, UNDTAGEN naar jeg ca. en gang om ugen tager ned i byen for at shoppe, eller hen til min mand butik for at lave noget arbejde paa computeren...
Naar det sker - giver jeg barnet faerdiglavet frugtmos kl. 12 og saa tager jeg hjem, saa han kan faa hans hjemmelavet mad kl 16.00.
Min mands familie siger at det er uansvalig at jeg giver ham faerdiglavet frugtmos, er det HVER dag skal vaere hjemmelavet.
og er kommet op at skaendes med min mand om det, for nu tror han paa sin MOAAAR og sin elskede bror.
Vi skal til boernelaege (bor i udlandet, ved ikke om det hedder boernelaege i dk.) Men hun er meget "europaerisk", saa det er ikke fordi hun har klapper foran oejenene og kun hoere paa hvad de siger i det her land. heldigvis! for de siger virkelig nogen underlige ting hernede nogen gang.!! og jeg venter spaendt paa at hoere hvad hun siger. I de foerste par uge jeg var mor, havde vi samme problem. Barnet havde faaet roed numse, og min mands famlie sagde at det var MIN skyld, fordi jeg ikke ville vaske hans numse HVER gang under vandhanen ved lorteble-skift. Jeg havde min balje med vand ved siden af pulsebordet, og syntes ikke det var noedvendig at loebe med barnet i badevaerelset hver gang. Og boernelaegen sagde at det IKKE var min skyld og at de skulle lade mig tage af barnet, som jeg ville. Men nu er vi her igen.
Hvad tror i boernelaegen vil sige paa fredag? er det en kartastrofe at jeg giver barnet faerdiglavet mos en gang om ugen ???? 

Anmeld