er jeg en daarlig mor pga af det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.810 visninger
20 svar
16 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg laver hjemmelavet mad hver dag til mit barn, UNDTAGEN naar jeg ca. en gang om ugen tager ned i byen for at shoppe, eller hen til min mand butik for at lave noget arbejde paa computeren...

Naar det sker - giver jeg barnet faerdiglavet frugtmos kl. 12 og saa tager jeg hjem, saa han kan faa hans hjemmelavet mad kl 16.00.

Min mands familie siger at det er uansvalig at jeg giver ham faerdiglavet frugtmos, er det HVER dag skal vaere hjemmelavet.
og er kommet op at skaendes med min mand om det, for nu tror han paa sin MOAAAR og sin elskede bror.

Vi skal til boernelaege (bor i udlandet, ved ikke om det hedder boernelaege i dk.) Men hun er meget "europaerisk", saa det er ikke fordi hun har klapper foran oejenene og kun hoere paa hvad de siger i det her land. heldigvis! for de siger virkelig nogen underlige ting hernede nogen gang.!! og jeg venter spaendt paa at hoere hvad hun siger. I de foerste par uge jeg var mor, havde vi samme problem. Barnet havde faaet roed numse, og min mands famlie sagde at det var MIN skyld, fordi jeg ikke ville vaske hans numse HVER gang under vandhanen ved lorteble-skift. Jeg havde min balje med vand ved siden af pulsebordet, og syntes ikke det var noedvendig at loebe med barnet i badevaerelset hver gang. Og boernelaegen sagde at det IKKE var min skyld og at de skulle lade mig tage af barnet, som jeg ville. Men nu er vi her igen.

Hvad tror i boernelaegen vil sige paa fredag? er det en kartastrofe at jeg giver barnet faerdiglavet mos en gang om ugen ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

hesøth

Anonym skriver:

Jeg laver hjemmelavet mad hver dag til mit barn, UNDTAGEN naar jeg ca. en gang om ugen tager ned i byen for at shoppe, eller hen til min mand butik for at lave noget arbejde paa computeren...

Naar det sker - giver jeg barnet faerdiglavet frugtmos kl. 12 og saa tager jeg hjem, saa han kan faa hans hjemmelavet mad kl 16.00.

Min mands familie siger at det er uansvalig at jeg giver ham faerdiglavet frugtmos, er det HVER dag skal vaere hjemmelavet.
og er kommet op at skaendes med min mand om det, for nu tror han paa sin MOAAAR og sin elskede bror.

Vi skal til boernelaege (bor i udlandet, ved ikke om det hedder boernelaege i dk.) Men hun er meget "europaerisk", saa det er ikke fordi hun har klapper foran oejenene og kun hoere paa hvad de siger i det her land. heldigvis! for de siger virkelig nogen underlige ting hernede nogen gang.!! og jeg venter spaendt paa at hoere hvad hun siger. I de foerste par uge jeg var mor, havde vi samme problem. Barnet havde faaet roed numse, og min mands famlie sagde at det var MIN skyld, fordi jeg ikke ville vaske hans numse HVER gang under vandhanen ved lorteble-skift. Jeg havde min balje med vand ved siden af pulsebordet, og syntes ikke det var noedvendig at loebe med barnet i badevaerelset hver gang. Og boernelaegen sagde at det IKKE var min skyld og at de skulle lade mig tage af barnet, som jeg ville. Men nu er vi her igen.

Hvad tror i boernelaegen vil sige paa fredag? er det en kartastrofe at jeg giver barnet faerdiglavet mos en gang om ugen ????

Stol nu lidt på dig selv og din egen dømmekraft.

Selvfølgelig er det ok, at bruge færdiglavet mad en gang om ugen. Hvis det var så katastrofalt for babyers ernæring, så var det nok ikke tilladt på markedet.

Krams

Anmeld

27. maj 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Synes du skulle sige til din mand, at han er velkommen til at lave frugtmos, hvis det er.

Selvfølgelig er du ikke en dårlig pga det!

Anmeld

27. maj 2013

Lotus86

Hvis det skulle være at være en dårlig mor, så må jeg da kåres som Worst mom of the year. Min søn nægtede at spise andet end færdiglavet grød da han var lille, prøvede et utal af gange at give ham hjemmelavet, men ikke på vilkår om han ville.

Lad du bare være med at høre på dem, og gør som du føler for

Må jeg spørge hvilket land din mands familie kommer fra? Lyder til de har et ret andet syn på børn end "vi" har

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

Anonym skriver:

Ej what? Hvad sker der for din mands familie?

Jeg kan slet slet ikke se noget galt i at give sit barn færdiglavet mad engang imellem. Én gang pr uge er slet ikke meget, har godt nok givet William pulver/glas mad AAAAALT for tit så!!

Og mht rød numse - så er jeg godt nok osse en branddårlig mor, William har da af og til rød numser - hvis han har en del lortebleer om dagen, ved tandfrembrud, ved forkølelse.. og om sommeren. Sådan ER det bare.

Øv sys det er synd DU bliver stemplet over sådanne ting. Det er da godt nok til at få lav selvtillid af. Men jeg synes bestemt ikke det lyder til du gør noget forkert overhovedet!!

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Stol nu lidt på dig selv og din egen dømmekraft.

Selvfølgelig er det ok, at bruge færdiglavet mad en gang om ugen. Hvis det var så katastrofalt for babyers ernæring, så var det nok ikke tilladt på markedet.

Krams

ja det er bare saa svaert naar det er alle mod EN. Jeg er helt alene. Og desvaerre vaelger min mand altid hans families side.

er glad for dit svar og haaber at min boernelaege ogsaa kan se at det er ok

Anmeld

27. maj 2013

Trine89

Man kan da ikke blive en dårlig mor fordi man bruge en købt mos en gang om ugen til sit barn. ej nej. Det skal du slet ikke være bange for. 

Der findes nogen som kun bruger den slags mad og de er heller ikke nogen dårlig mor. At jeg også selv fortrækker at lave mosen selv er jo noget andet. Jeg syntes ikke man kan være en dårlig ved at købe færdig lavet mad. 

Så tag du det bare helt roligt.

Anmeld

27. maj 2013

marieo

jeg synes det er flot at du giver dit barn så meget hjemmelavet mad, og så skide værre med at det en gang imellem er fra glas. det er der vist ingen børn der har taget skade af

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvis det skulle være at være en dårlig mor, så må jeg da kåres som Worst mom of the year. Min søn nægtede at spise andet end færdiglavet grød da han var lille, prøvede et utal af gange at give ham hjemmelavet, men ikke på vilkår om han ville.

Lad du bare være med at høre på dem, og gør som du føler for

Må jeg spørge hvilket land din mands familie kommer fra? Lyder til de har et ret andet syn på børn end "vi" har

Tak for dit svarMin mand er fra Graekenland, saa vi bor hernede. Naar du faar boern hernede, vil du simpelthen hoere alt mulig Crap. Det havde boernelaegen advaret mig om, og sagde jeg bare skulle lukke oerene. HELDIGVIS har jeg faaet en fantastisk boernelaege, som hjaelper med at "overbevise" min mand om at jeg ikke er helt Kuk kuk.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

marieo skriver:

jeg synes det er flot at du giver dit barn så meget hjemmelavet mad, og så skide værre med at det en gang imellem er fra glas. det er der vist ingen børn der har taget skade af

tak, det varmer med en kompliment. Dem faar jeg ikke saa mange af hernede. De tror alle jeg er CrazyMum.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.