hvad er jeres mening? - hvilken rækkefølge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja det ville nok være en idé at tage hjælperen og så gå på barsel inden assistent uddannelsen. Så er man i det mindste i gang :-)

Det lyder som en fornuftig plan!

Det kan da godt være at det er en lidt lang vej.. Men hvis det er den der passer til dig/jer, så er det da bare det du skal!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Det lyder som en fornuftig plan!

Det kan da godt være at det er en lidt lang vej.. Men hvis det er den der passer til dig/jer, så er det da bare det du skal!

Ja det er den vej jeg helst vil for det er ikke 100% sikkert at jeg tager jordemoder uddannelsen. Det må jeg se til den tid

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

effie skriver:

jammen du får jo også kun SU under jm udd.

Åh det vidste jeg ikke :/ Men i hvert fald så får jeg elevløv under hjælperen og assistenten.

Anmeld

27. maj 2013

effie

Anonym skriver:

Åh det vidste jeg ikke :/ Men i hvert fald så får jeg elevløv under hjælperen og assistenten.

hvor grundigt har du sat dig ind i det at udanne sig, og til de uddanneser du vil tage,

har du undersøgt hvor sansynligt det er du kan komme ind på JM udannelsen som SSA og har du undersøg hvor mange suplerende fag der skal til for med stor sansynlighed skal du suplere med hf fag,

osv...

Anmeld

27. maj 2013

Muffinmus

Er det en uddannelse du er helt sikker på at komme ind til?? Fordi som det ser ud nu, så afvises op til 70 % af alle ansøgere til mange uddannelser hvis din er en af dem man kan komme ind på lige nu , så ville jeg faktisk vælge uddannelsen først og så evt holde en pause, for så er du inde.
Men er du meget i tvivl om du overhovedet kommer ind, så ville jeg måske vælge baby først og så håbe på bedre odds senere

Anmeld

27. maj 2013

baby012

Inden start  

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Er det en uddannelse du er helt sikker på at komme ind til?? Fordi som det ser ud nu, så afvises op til 70 % af alle ansøgere til mange uddannelser hvis din er en af dem man kan komme ind på lige nu , så ville jeg faktisk vælge uddannelsen først og så evt holde en pause, for så er du inde.
Men er du meget i tvivl om du overhovedet kommer ind, så ville jeg måske vælge baby først og så håbe på bedre odds senere

Nej jeg ved selvfølgelig ikke om jeg kommer ind på jordemoder uddannelsen. De andre to er jeg sikker på en plads.

Anmeld

28. maj 2013

Muffinmus

Nej jeg ved selvfølgelig ikke om jeg kommer ind på jordemoder uddannelsen. De andre to er jeg sikker på en plads.

Det er svært i hvert fald, der er RIGTIGT mange ansøgere til JM uddannelsen, samtidigt er kravene til adgang ekstremt høje med gennemsnit på 10 ca.... Så man skal virkelig være guld værd nu her for at komme i betragtning sosu er overrendt, men hvis du er optaget er det jo ikke et problem, så er det jo bare at vælge, uddannelse eller babymen skøn uddannelse som JM, ingen jeg har snakket med har fortrudt, men jeg har personligt slet ikke karakterer høje nok i følge den nyskandale, ellers havde det bestemt været fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.