hvad er jeres mening? - hvilken rækkefølge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
17 svar
3 synes godt om
27. maj 2013

Anonym trådstarter

Hejsa.

Min plan var egentlig at jeg skulle i skole i starten af 2014 hvor jeg så først er helt færdig uddannet om 6 år, men nu er manden begyndt og spørge om hvornår vi skal have nummer 3..
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om vi skal gå i gang inden jeg starter påuddannelse så jeg ikke skal holde pause midt i den eller om jeg skal gøre det midt i uddannelsen eller når jeg er færdiguddannet.

Hvad syns i? Hvad ville i have gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Hejsa.

Min plan var egentlig at jeg skulle i skole i starten af 2014 hvor jeg så først er helt færdig uddannet om 6 år, men nu er manden begyndt og spørge om hvornår vi skal have nummer 3..
Jeg kan ikke helt beslutte mig for om vi skal gå i gang inden jeg starter påuddannelse så jeg ikke skal holde pause midt i den eller om jeg skal gøre det midt i uddannelsen eller når jeg er færdiguddannet.

For mig kommer det helt an på børnenes alder!

Hvis det er to små, ville jeg uden at tøve, starte på uddannelse, og så tage en pause!

Har fået 2 børn lige efter hinanden, og jeg ønsker først en evt nr 4, når jeg er igang med en BA om 3 år!

Men det kommer også an på om der evt er snak om nr 4 senere.. For så ville det måske være en god ide at begynde på skole, og SÅ få 2 i rap og holde lang pause

Anmeld

27. maj 2013

Lunae

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg har selv fået børn under uddannelse (både pædagog og lærer) og det har været det rigtige for os!

Synes det afhænger lidt af hvilken uddannelse du skal starte på - om den er meget krævende!?

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

For mig kommer det helt an på børnenes alder!

Hvis det er to små, ville jeg uden at tøve, starte på uddannelse, og så tage en pause!

Har fået 2 børn lige efter hinanden, og jeg ønsker først en evt nr 4, når jeg er igang med en BA om 3 år!

Men det kommer også an på om der evt er snak om nr 4 senere.. For så ville det måske være en god ide at begynde på skole, og SÅ få 2 i rap og holde lang pause

Børnene bliver 3 og 5 i år og der bliver ikke tale om en nr 4 :-)

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg har selv fået børn under uddannelse (både pædagog og lærer) og det har været det rigtige for os!

Synes det afhænger lidt af hvilken uddannelse du skal starte på - om den er meget krævende!?

Det er sosu hjælper, sosu assistent og så jordemoder. Så den bliver kun mere krævende med tiden.

Anmeld

27. maj 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Børnene bliver 3 og 5 i år og der bliver ikke tale om en nr 4 :-)

Så kunne jeg godt få en mere inden start!

Men jeg ville nu nok starte alligevel har en forestilling om at det er nemmere at komme videre, efter barsel, når man er igang.. Fremfor at skulle starte ved 0.

Anmeld

27. maj 2013

effie

Anonym skriver:

Det er sosu hjælper, sosu assistent og så jordemoder. Så den bliver kun mere krævende med tiden.

økonomisk set ville jeg nok vælge enten en anden vej.

eks en HF, , den tager kun 2 år,

hvor imod den anden vej tager noget længre tid.

jeg ville så få barnet mellem HF og Jordmor udd. hvis det er mugligt at planligge,

og ellers ville jeg smide en barsel ind mellem SOSU og SSA udannelsen, dette ville også give lidt mere økonomisk råderum.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

effie skriver:

økonomisk set ville jeg nok vælge enten en anden vej.

eks en HF, , den tager kun 2 år,

hvor imod den anden vej tager noget længre tid.

jeg ville så få barnet mellem HF og Jordmor udd. hvis det er mugligt at planligge,

og ellers ville jeg smide en barsel ind mellem SOSU og SSA udannelsen, dette ville også give lidt mere økonomisk råderum.

Hf uddannelsen er udelukket da det slet ikke kan køre rundt med su. Og jeg vil helst tage sosu vejen da det er noget jeg nyder at arbejde med.

Anmeld

27. maj 2013

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Så kunne jeg godt få en mere inden start!

Men jeg ville nu nok starte alligevel har en forestilling om at det er nemmere at komme videre, efter barsel, når man er igang.. Fremfor at skulle starte ved 0.

Ja det ville nok være en idé at tage hjælperen og så gå på barsel inden assistent uddannelsen. Så er man i det mindste i gang :-)

Anmeld

27. maj 2013

effie

Anonym skriver:

Hf uddannelsen er udelukket da det slet ikke kan køre rundt med su. Og jeg vil helst tage sosu vejen da det er noget jeg nyder at arbejde med.

jammen du får jo også kun SU under jm udd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.