hjælp til billede valg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

kriknu

StineW79 skriver:

ja nu ska jeg jo til at søge arbejde og håber i vil hjælpe mig med at vælge et billede, der ska sændes med mine ansøgninger.

i ka vælge flere billeder, og kom gerne med begrundelse for jeres valg.

på forhånd tak for jeres hjælp!!! vh stine

Jeg vil sige billede 2 eller 3 - kan ikke helt beslutte mig for hvilket af dem jeg bedst kan lide, billede 2 ser mest naturligt ud da det er taget skråt - men du se en tand mere afslappet ud i ansigtet på billede 3... 

puuh, den er svær 

Men billede 1 & 5 ville jeg helt udelukke, synes du ser en smule "stram" ud på billede 1 og billede 5 er som en anden nævnte bare for mørk i det, men ligner samtidig også et af de billeder man ville have lagt på arto ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
kriknu skriver:

Jeg vil sige billede 2 eller 3 - kan ikke helt beslutte mig for hvilket af dem jeg bedst kan lide, billede 2 ser mest naturligt ud da det er taget skråt - men du se en tand mere afslappet ud i ansigtet på billede 3... 

puuh, den er svær 

Men billede 1 & 5 ville jeg helt udelukke, synes du ser en smule "stram" ud på billede 1 og billede 5 er som en anden nævnte bare for mørk i det, men ligner samtidig også et af de billeder man ville have lagt på arto ... 

Det er det jeg mener. Det er ski svært at vælge!! Og man bliver jo hurtigt bedømt ud fra et billede, så det ska bare være ordenligt!! Tak for svar. Vh stine

Anmeld

27. maj 2013

Kløver

Helt klart nr 2, det sidste er også godt men for mørkt. Nr 2 ser du naturlig ud og der er noget personlighed over samtidig med det ser seriøst ud.

Anmeld

27. maj 2013

Lunae

Jeg ville vælge nr 2

Anmeld

27. maj 2013

banana3

StineW79 skriver:

ja nu ska jeg jo til at søge arbejde og håber i vil hjælpe mig med at vælge et billede, der ska sændes med mine ansøgninger.

Jeg synes at nr 2 billede er rigtig godt!

Anmeld

27. maj 2013

pcoramt

StineW79 skriver:

billede nr. 2

det er det jeg synes der er bedst..

Anmeld

27. maj 2013

Janni.

Ihh jeg kan ikke vælge, du ser jo rigtig godt ud. 

Anmeld

27. maj 2013

HeidiØ

StineW79 skriver:

Billede 2 Der smiler du lige lidt ekstra flot + du er lidt i profil

Anmeld

27. maj 2013

LilleChelle

Jeg er klart på billede 1 - der ser du mest professionel ud  

Anmeld

27. maj 2013

Swerg

StineW79 skriver:

Billede 4! Held og lykke !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.