hjælp til billede valg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

EnGodMor

Helt klart billede 2

Du ser afslappede ud, har et naturligt smil på,  det er taget lidt skråt, det Gør at det ikke ser så opstillet ud

Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
MortilElias2010 skriver:

Nummer 4, fra venstre 

Mange tak for svar!! Vh stine

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Fenja09 skriver:

Du kan sagtens være dem alle bekendt, men jeg tror lyset bliver det afgørende for at man rigtig kan se dig  

Ja syntes godt nok det er lidt svært at få taget billeder op af en hvid væg, fordi jeg føler mig så opstillet, og ik føler mig så fotogen. Hvis det gir mening. X

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

engodmor skriver:

Helt klart billede 2

Du ser afslappede ud, har et naturligt smil på,  det er taget lidt skråt, det Gør at det ikke ser så opstillet ud

Held og lykke

Tusind tak for svar! Vh stine

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

StineW79 skriver:

Ja syntes godt nok det er lidt svært at få taget billeder op af en hvid væg, fordi jeg føler mig så opstillet, og ik føler mig så fotogen. Hvis det gir mening. X

Tror mange mennesker har det sådan og som regel er det også "snapshots" der er de bedste eller i hvert fald mest naturlige. Men synes nu du er en pæn pige, så du skal nok bare vælge det du synes bedst om

Anmeld

26. maj 2013

L&V

StineW79 skriver:

ja nu ska jeg jo til at søge arbejde og håber i vil hjælpe mig med at vælge et billede, der ska sændes med mine ansøgninger.

i ka vælge flere billeder, og kom gerne med begrundelse for jeres valg.

på forhånd tak for jeres hjælp!!! vh stine

Det første eller sidste..

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Eliza skriver:

Billede 4

begrundelse: piiiift

der er SÅ meget glød, du stråler og ser sund og rask ud. De andre er du lidt i et med tapet, måske endda lidt grå mus. Men måske du bare bliver overstråleT af lækkermåsen på Bill 4 

Held og lykke med det 

Ja jeg vil i hvert fald ik ha at de tror jeg er en kedelige grå mus!! Ka faktisk sagtens se hva du mener!! Mange tak for svar! Vh stine

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Månsson skriver:

Det første eller sidste..

Interessant for billede 1 var også min første favorit og billede 5 er det billede der er på nu ( har kun været jobsøgende i 3 dage ) Men vil jo gerne høre hva andre tænker, fordi et billede ka gøre en kæmpe forskel! Vh stine

Anmeld

26. maj 2013

Eliza

Ja jeg vil i hvert fald ik ha at de tror jeg er en kedelige grå mus!! Ka faktisk sagtens se hva du mener!! Mange tak for svar! Vh stine

jeg har fundet ud af hva der er med Bill 1 i forhold til 4 

På 1 ser du en lille smugle lukket, tangerende til arrogant (staves??)

hvor dine øjne er meget mere smilende og du ser mere "åben" ud På Bill 4 

Men hey, ved jo slet ik hva du søger. Er det en boss stilling, ville jeg klart gå efter nr 1. Noget med mennesker og jeg ville ansette hende deN glade du har smidt ind på nr 4 

Anmeld

26. maj 2013

StineW79

Eliza skriver:

jeg har fundet ud af hva der er med Bill 1 i forhold til 4 

På 1 ser du en lille smugle lukket, tangerende til arrogant (staves??)

hvor dine øjne er meget mere smilende og du ser mere "åben" ud. 

Men hey, ved jo slet ik hva du søger. Er det en boss stilling, ville jeg klart gå efter nr 1. Noget med mennesker og jeg ville ansette hende deN glade du har smidt ind på nr 4 

Jeg er pædagog, så det sku gerne være et åbent billede syntes simpelhen det er svært at vælge, så det er så fedt med andres " neutrale" opfattelser af ens billeder! Mange, mange tak!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.