ebay.com - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2013

Silas&Mille

Jeg har en profil på Ebay og når jeg åbner dit link skriver den:
24,31$ i shipping og 13,18$ i importcharges, ja og så selvfølgelig prisen på mellem 15 go 25$ alt efter om man byder på varen eller køber den til den faste pris.

Min profil er indstillet til at vise priser og shipping til Danmark, så tror de passer de priser. Har dog ikke selv købt noget hvor der var importcharges på, så kan ikek svare dig 100%

Men ellers nogle rigtig fine sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

FrkRaarup

Fenja09 skriver:

Dvs. at man kun skal betale moms og afgift hvis de åbner pakken man får tilsendt eller skal man oplyse om det forinden?

Hvis nu jeg skulle købe de her sko på linket, hvordan ser jeg så om det er med porto eller ikke? Og kan jeg så byde de $15 eller vil jeg skulle betale $ 25? Som du nok kan se så er jeg totalt lost hehe men mange tak for hjælpen

http://www.ebay.com/itm/New-Leather-Upper-Toddler-Pink-Slip-on-Size-6-Little-Blue-Lamb-Squeaking-Shoe-/111077765901?pt=US_Childrens_Shoes&hash=item19dcc0330d

JEg har aldrig oplyst noget. 

"sipping:
$24.31 (approx. DKK 140.12) International Priority Shipping to Denmark  |  See details

Item location:
Chino Hills, California, United States

Import charges:
$13.18 (amount confirmed at checkout) " 

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

FrkRaarup skriver:

JEg har aldrig oplyst noget. 

"sipping:
$24.31 (approx. DKK 140.12) International Priority Shipping to Denmark  |  See details

Item location:
Chino Hills, California, United States

Import charges:
$13.18 (amount confirmed at checkout) " 

Så kan det desværre ikke betale sig at købe dem fra USA, øv  men måske de har dem i UK, det er nok billigere i porto og man skal ikke betale moms og afgift.

Tak for svar

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Silas&Mille skriver:

Jeg har en profil på Ebay og når jeg åbner dit link skriver den:
24,31$ i shipping og 13,18$ i importcharges, ja og så selvfølgelig prisen på mellem 15 go 25$ alt efter om man byder på varen eller køber den til den faste pris.

Min profil er indstillet til at vise priser og shipping til Danmark, så tror de passer de priser. Har dog ikke selv købt noget hvor der var importcharges på, så kan ikek svare dig 100%

Men ellers nogle rigtig fine sko

Mange tak for svar  Jeg har regnet ud at det desværre ikke kan betale sig at købe dem derover fra når portoen ligger på ca. 140 kr, men overvejer at prøve om UK sælger dem. Så slipper jeg også for at skulle betale moms og afgifter. Og ja, jeg synes også at skoene er rigtig søde

Anmeld

27. maj 2013

Silas&Mille

Fenja09 skriver:

Mange tak for svar  Jeg har regnet ud at det desværre ikke kan betale sig at købe dem derover fra når portoen ligger på ca. 140 kr, men overvejer at prøve om UK sælger dem. Så slipper jeg også for at skulle betale moms og afgifter. Og ja, jeg synes også at skoene er rigtig søde

God ide.

Ved ikke om de findes på Amazon, men det er også en rigtig god side. Der bruger jeg altid Amazon.co.uk så er man sikker på det kommer fra England

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Silas&Mille skriver:

God ide.

Ved ikke om de findes på Amazon, men det er også en rigtig god side. Der bruger jeg altid Amazon.co.uk så er man sikker på det kommer fra England

Det vil jeg da lige prøve at kigge på - hvad man ikke gør for at spare et par håndører hehe

Anmeld

27. maj 2013

Silas&Mille

Fenja09 skriver:

Det vil jeg da lige prøve at kigge på - hvad man ikke gør for at spare et par håndører hehe

Det er nemlig lige det, men der er nu mange godt ting man kan spare penge på

Håber du finder skoene til billigere penge

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

Silas&Mille skriver:

Det er nemlig lige det, men der er nu mange godt ting man kan spare penge på

Håber du finder skoene til billigere penge

Det håber jeg, så kan jeg måske købe to par

Anmeld

27. maj 2013

tinasmor

har ikke lige læst hele tråden. Men du skal når du sammenligner priser med dk og ebay også huske på at tage portoen med, det kan være ret krydret når det sendes fra Usa. Husk også at tjekke om vedkommende sender world wide, nogle sender kun til USA. når du opretter en konto på ebay skal du også oprettet en Paypal konto så du kan betale dine vare.

Når du har fundet varen som du vil købe er der på ebay er der halv nede på siden et sted hvor der står noget med Porto. Der trykker du. Så kan du vælge hvilke land du vil have det sendt til (DK) og ser hvad prisen er for det. Så kan der komme moms oveni.

Husk også, at der kan gå lang tid med levering. Så hvis det er sko til helt små størrelser hvor de hurtig vokser til næste størrelse, skal du huske på, at det hurtig, kan tage op til halvanden måned inden du har det, hvis de sendes som alm. post.

Anmeld

27. maj 2013

Fenja09

tinasmor skriver:

har ikke lige læst hele tråden. Men du skal når du sammenligner priser med dk og ebay også huske på at tage portoen med, det kan være ret krydret når det sendes fra Usa. Husk også at tjekke om vedkommende sender world wide, nogle sender kun til USA. når du opretter en konto på ebay skal du også oprettet en Paypal konto så du kan betale dine vare.

Når du har fundet varen som du vil købe er der på ebay er der halv nede på siden et sted hvor der står noget med Porto. Der trykker du. Så kan du vælge hvilke land du vil have det sendt til (DK) og ser hvad prisen er for det. Så kan der komme moms oveni.

Husk også, at der kan gå lang tid med levering. Så hvis det er sko til helt små størrelser hvor de hurtig vokser til næste størrelse, skal du huske på, at det hurtig, kan tage op til halvanden måned inden du har det, hvis de sendes som alm. post.

Det var god info at få, havde slet ikke tænkt på det med lang leveringstid, men det er da rigtig nok. Har droppet at købe skoene fra USA for portoen er ca. 140 kr, så det kan ikke betale sig...nok. Men overvejer at kigge på UK, der er billigere porto, ingen moms og afgifter og nok heller ikke så lang leveringstid som du nævner.

Mange tak for svar og info - også til at finde rundt på siden derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.