ebay.com - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.124 visninger
23 svar
3 synes godt om
26. maj 2013

Fenja09

Er der nogen herinde der har handlet over ebay.com? Jeg har fundet et lækkert mærke der laver baby/-børnesko, men de kan vist kun købes i USA og har absolut ingen erfaringer med at købe noget derover fra og ej heller med selve ebay.

Så gode råd og erfaringer modtages meget gerne

/Fenja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

FrkRaarup

Fenja09 skriver:

Er der nogen herinde der har handlet over ebay.com? Jeg har fundet et lækkert mærke der laver baby/-børnesko, men de kan vist kun købes i USA og har absolut ingen erfaringer med at købe noget derover fra og ej heller med selve ebay.

/Fenja

Handler ofte på ebay.. Elsker det 

Pas på, der er ikke den ting man ikke kan købe ... Billigt! 

Anmeld

26. maj 2013

Hullabullabulla

Fenja09 skriver:

/Fenja

Min kæreste har tit købt ting fra eBay med stor succes!

Bare husk at hvis du køber fra USA skal varen momses+toldafgift

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

FrkRaarup skriver:

Handler ofte på ebay.. Elsker det 

Pas på, der er ikke den ting man ikke kan købe ... Billigt! 

Hvordan fungere det med porto osv når man skal have det sendt fra USA? Og opretter man bare en profil? Jeg har fundet ud af at mærket også sælges i DK, men det er billigere over ebay - ved selvfølgelig ikke når der kommer porto oveni om det kan svare sig

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

Britt88 skriver:

Min kæreste har tit købt ting fra eBay med stor succes!

Bare husk at hvis du køber fra USA skal varen momses+toldafgift

Hvad betyder det for mig - altså skal jeg opgive det til nogen eller hvordan foregår det? Og så er det måske billigere bare at købe det herhjemme, hvis der både skal porto, moms og afgift oveni

(Har fundet ud af mærket sælges i DK, men forskellen i pris ligger på næsten 150-200 kr)

Anmeld

26. maj 2013

Hullabullabulla

Fenja09 skriver:

Hvad betyder det for mig - altså skal jeg opgive det til nogen eller hvordan foregår det? Og så er det måske billigere bare at købe det herhjemme, hvis der både skal porto, moms og afgift oveni

(Har fundet ud af mærket sælges i DK, men forskellen i pris ligger på næsten 150-200 kr)

Har faktisk ingen ide har aldrig selv købt noget fra USA - men prøv at google det

Anmeld

26. maj 2013

FrkRaarup

Fenja09 skriver:

Hvordan fungere det med porto osv når man skal have det sendt fra USA? Og opretter man bare en profil? Jeg har fundet ud af at mærket også sælges i DK, men det er billigere over ebay - ved selvfølgelig ikke når der kommer porto oveni om det kan svare sig

Ja, man opretter bare en profil. Samt en betaler profil på Paypall  

Det kommer selvfølgelig and på hvad det er du vil købe. 

Jeg har købt på ebay i to år og kun 1 ting er blevet åbnet i tolden..

Nogle ting er med forsendelse, andet ikke. Men igen, det kommer and på hvad du køber.

Anmeld

26. maj 2013

Fenja09

FrkRaarup skriver:

Ja, man opretter bare en profil. Samt en betaler profil på Paypall  

Det kommer selvfølgelig and på hvad det er du vil købe. 

Jeg har købt på ebay i to år og kun 1 ting er blevet åbnet i tolden..

Nogle ting er med forsendelse, andet ikke. Men igen, det kommer and på hvad du køber.

Dvs. at man kun skal betale moms og afgift hvis de åbner pakken man får tilsendt eller skal man oplyse om det forinden?

Hvis nu jeg skulle købe de her sko på linket, hvordan ser jeg så om det er med porto eller ikke? Og kan jeg så byde de $15 eller vil jeg skulle betale $ 25? Som du nok kan se så er jeg totalt lost hehe men mange tak for hjælpen

http://www.ebay.com/itm/New-Leather-Upper-Toddler-Pink-Slip-on-Size-6-Little-Blue-Lamb-Squeaking-Shoe-/111077765901?pt=US_Childrens_Shoes&hash=item19dcc0330d

Anmeld

27. maj 2013

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

www.toldpriser.dk/toldregler  der står alt du har behov for at vide. 

Jeg køber meget på ebay i UK,det er billigt og meget nemt,og man har normalt varene hurtigt. 

Anmeld

27. maj 2013

modesty

Dvs. at man kun skal betale moms og afgift hvis de åbner pakken man får tilsendt eller skal man oplyse om det forinden?

Hvis nu jeg skulle købe de her sko på linket, hvordan ser jeg så om det er med porto eller ikke? Og kan jeg så byde de $15 eller vil jeg skulle betale $ 25? Som du nok kan se så er jeg totalt lost hehe men mange tak for hjælpen

http://www.ebay.com/itm/New-Leather-Upper-Toddler-Pink-Slip-on-Size-6-Little-Blue-Lamb-Squeaking-Shoe-/111077765901?pt=US_Childrens_Shoes&hash=item19dcc0330d

Det hele står jo på siden.

No additional import charges via the global shipping program. Om det så rent faktisk passer eller om det er fup, skal jeg ikke kunne sige. Der skal du nok have fat i den danske told og spørge.

Og så står der jo at shipping er 140 DKR.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.