Hvad gav i, i 4 års fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Mussen2

ESV skriver:

Du kan bare søge på polly pockets inde på toys r us hjemmeside de har masser af det. Noget andet jeg godt kan lide er at de har noget til enhver penge pung så man kan med god samvittighed skrive det på ønskelisten til fx børnefødselsdag eller hvis man en dag har lyst til at købe en lille ting har de dukker til omkring 30 kr

Har lige googlet dem. Det er lige hende! Hvor kan man købe de 4 prinsesser samlet? Jeg tjekker lige toys are us

Tak for tip

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Har lige googlet dem. Det er lige hende! Hvor kan man købe de 4 prinsesser samlet? Jeg tjekker lige toys are us

Tak for tip

Jeg mener det netop var i toys r us men det var op til jul så om det har været rester af advents kalender gaver ved jeg ikke.

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Tak for tip

Hug sidde lige og kigger på toys r us tror faktisk måske det er dem der hedder Disney prinsesse mini dukker

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Tak for tip

Det er dem her
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. maj 2013

gonefishing

Mussen2 skriver:

Du er velkommen, skal vi evt. Dele vore egen tanker til ønsker?

Jeg tænker spillet vildkatten, alt prinsesse ting, gerne med glimmer. Dvs. Kjoler, klæd-ud-sko osv
Halfdans abs
Jacob strid bøger
Barbie dukke

Ja helt klart! men jeg er ikke kommet så langt

-Udklædningstøj
-Telt/hule (overvejer den fra Roommate, hvis vi får plads)
-smykkeskrin med lidt børnesmykker (H&M typisk)

Anmeld

27. maj 2013

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Mussen2 skriver:

Jeg mangler i den grad inspiration til en ønskeseddel, så lad mig høre hvad jeres unger og særligt piger fik i 4 års fødselsdag

Min søn og datter fik et gyngestativ med en rutsche bane på vi valgte at give dem en stor gave da min søn blev 4 den 22 maj og min datter blev 1 den 15 maj .. og det er allerede blev brugt gost og grundigt

Anmeld

27. maj 2013

tinasmor

perler (perleplader) og perler til at lave armbånd osv. Disney puslespil, klodsmajor, uno, malebøger, My little poney, disney prinsesser, Lego Friends, løbehjul, cykel, bøger, dvd med barbie (og andet bras som hun elsker , blød Hello Kitty (desværre elsker hun den kat) morgenkåbe, badehåndklæde med prinsesser til stranden, Hello Kitty sandsæt, ny madkasse og drikkedunk. Så fik hun forfærdelige (men som hun forguder) "glassko" (legesko) en masse fine Disney klæd-ud-tøj kjoler som hun har brugt rigtig meget.

Anmeld

27. maj 2013

Mussen2

tinasmor skriver:

perler (perleplader) og perler til at lave armbånd osv. Disney puslespil, klodsmajor, uno, malebøger, My little poney, disney prinsesser, Lego Friends, løbehjul, cykel, bøger, dvd med barbie (og andet bras som hun elsker , blød Hello Kitty (desværre elsker hun den kat) morgenkåbe, badehåndklæde med prinsesser til stranden, Hello Kitty sandsæt, ny madkasse og drikkedunk. Så fik hun forfærdelige (men som hun forguder) "glassko" (legesko) en masse fine Disney klæd-ud-tøj kjoler som hun har brugt rigtig meget.

Wauv en fin liste. Når du skriver disney prinsesser, hvad er det så helt præcis. Jeg er ny på prinsessefeltet

Anmeld

27. maj 2013

tinasmor

Mussen2 skriver:

Wauv en fin liste. Når du skriver disney prinsesser, hvad er det så helt præcis. Jeg er ny på prinsessefeltet

Det var inde fra Disney Store på strøget. De er ca dobbelt størrele end en smølfe- størrelse og i næsten samme materialle og så var det de 8 meste kendte prinsesser. De kom i en samlet pakke. Der var 20 procent rabat og prise var vist 180 kr. eller sådan noget. Jeg skulle købe et par gaver fra bedsteforældrene, og så valgte jeg dem. Jeg har også set, at man kan købe dem enkeltvis i f.eks Bilka og lign. men der var de så dyre (hvis man skulle have 8 stykker)

Anmeld

27. maj 2013

Mussen2

tinasmor skriver:

Det var inde fra Disney Store på strøget. De er ca dobbelt størrele end en smølfe- størrelse og i næsten samme materialle og så var det de 8 meste kendte prinsesser. De kom i en samlet pakke. Der var 20 procent rabat og prise var vist 180 kr. eller sådan noget. Jeg skulle købe et par gaver fra bedsteforældrene, og så valgte jeg dem. Jeg har også set, at man kan købe dem enkeltvis i f.eks Bilka og lign. men der var de så dyre (hvis man skulle have 8 stykker)

Det siger mig slet ingen ting kender heller ikke smølfedukkerne. Men jeg tror jeg må google. Har de været et hit? Eller er det bedre med barbie dukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.