Hvad gav i, i 4 års fødselsdagsgave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Mussen2

AnjaM skriver:

Sofie fik en stor pedaltraktor med vogn Selvfølgelig en Valtra eftersom min mand arbejder ved Valtra

Af hendes lillesøster fik hun et spil og nogle hårelastikker med Hello Kitty.

Ejjjj, sådan en har jeg også tænkt på! Men er i tvivl om den er til at træde rund på en mosset plæne. Det er nemlig hvad vi har.

Hvad tror du?

Hvor købes de?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Hvad er polly pokets lyder godt med Halfdan

Polly pockets er små (som i ret så små) dukker på samme måde som barbie, de har deres eget univers men er feks mega nemt lige at have med når man skal ud. Jeg gave min datter 4 fra Disney som så ikke er helt rigtige polly pockets og ikke helt lige så små i julegave (hun er som sagt 3 1/2) og hun ELSKER dem. Der følger sko, kjoler osv med hun kan bruge timer på at lege med dem. Hun har også rigtige polly pockets som hun også leger en del med og igen det er bare så dejligt nemt når man skal ud for det fylder ikke ret meget.

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Hvad er polly pokets lyder godt med Halfdan

Evt littlest PET shop?

Anmeld

26. maj 2013

Victoria2013

Mussen2 skriver:

Magisk tegnetavle. Er det sådan en man kan "viske ud" på igen?

Det er lige præcis hvad det er

... og så vidt jeg husker var nevøens kusine (som lige er et par mdr yngre end nevøen), som også var med til fødselsdagen, også ret fascineret af den

Anmeld

26. maj 2013

Kakao

Vores store pige fik:

en cykel

en barbiedukke

En kost til at feje udenfor

prinssesekjole + udstyr

Sylvanian Family skobutik og et par familier + kagebutik

en pony (my little pony)

Anmeld

26. maj 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mussen2 skriver:

eelske

Ejjjj, sådan en har jeg også tænkt på! Men er i tvivl om den er til at træde rund på en mosset plæne. Det er nemlig hvad vi har.

Hvad tror du?

Hvor købes de?

Sofie elsker sin traktor!

Og hun kører på den overalt, så ja jeg vil godt tro at din datter kan køre på den på jeres plæne.

Vi købte den gennem min mands arbejde, men ellers ville jeg køre til nærmeste maskinforretning - de har sikkert sådan nogle

Anmeld

26. maj 2013

Mussen2

ESV skriver:

Polly pockets er små (som i ret så små) dukker på samme måde som barbie, de har deres eget univers men er feks mega nemt lige at have med når man skal ud. Jeg gave min datter 4 fra Disney som så ikke er helt rigtige polly pockets og ikke helt lige så små i julegave (hun er som sagt 3 1/2) og hun ELSKER dem. Der følger sko, kjoler osv med hun kan bruge timer på at lege med dem. Hun har også rigtige polly pockets som hun også leger en del med og igen det er bare så dejligt nemt når man skal ud for det fylder ikke ret meget.

Så tror jeg måske jeg har set en på Toys'r'us hjemmeside. En snehvide, som jeg synes var rigtig fin.
http://www.toysrus.dk/Serier/DISNEY%20PRINCESS/MY% 20FIRST%20DISNEY%20PRINCESS%20Snehvide.aspx?id=629 861&vid=089877

Hun er lige gået i total prinsesse, glimmer univers

Anmeld

26. maj 2013

Mussen2

AnjaM skriver:

Sofie elsker sin traktor!

Og hun kører på den overalt, så ja jeg vil godt tro at din datter kan køre på den på jeres plæne.

Vi købte den gennem min mands arbejde, men ellers ville jeg køre til nærmeste maskinforretning - de har sikkert sådan nogle

Lyder fedt

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Så tror jeg måske jeg har set en på Toys'r'us hjemmeside. En snehvide, som jeg synes var rigtig fin.
http://www.toysrus.dk/Serier/DISNEY%20PRINCESS/MY% 20FIRST%20DISNEY%20PRINCESS%20Snehvide.aspx?id=629 861&vid=089877

Den er mega fin og en hver lille prinsesse ville da elske den, men dem jeg taler om er meget mindre, jeg ved desværre ikke hvordan man kopierer og indsætter links men kan du ikke Google polly pockets?

Anmeld

26. maj 2013

ESV

Mussen2 skriver:

Du kan bare søge på polly pockets inde på toys r us hjemmeside de har masser af det. Noget andet jeg godt kan lide er at de har noget til enhver penge pung så man kan med god samvittighed skrive det på ønskelisten til fx børnefødselsdag eller hvis man en dag har lyst til at købe en lille ting har de dukker til omkring 30 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.