Hvornår nr. 2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Clisolka

Jeg er pt. gravid med lillebror - Isabella bliver 3 år måneden efter min termin. For os er det det perfekte tidspunkt fordi hun er så selvstændig nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2013

marloutti

Vi er stadig i tvivl om, om vi vil have en mere. Men hvis vi skal, så når Magne at nærme sig de seks-syv år! For han er to nu, og jeg går i gang med ny uddannelse til januar og er færdig om tre år. Og hvis jeg lige skal nå at falde til i et nyt job osv, ja, så går tiden jo...

Men altså, vi synes, det er fint at han når at blive så gammel, det vil passe os fint. Og som en anden har skrevet, så er det jo ikke aldersspringet, men sindet, der gør at børn kommer godt ud af det med hinanden.  Men vi tager den, når vi kommer så langt og ser hvordan livet ser ud til den tid...

Anmeld

26. maj 2013

LilleLene

Lauras mor skriver:

Hvornår synes I, at nr. 2 skal komme?
Jeg selv er MEGET i tvivl, så hvornår planlægger I nr. 2/har I fået nr. 2??
Fordele/ulemper?

nr 2 skal komme når bumbum bliver 3

de er meget selvstændige som 3 årige og så er de fleste stoppet med at bruge ble, så der kun er 1 blebarn i hjemmet

Anmeld

26. maj 2013

Benjamins'mor

Vi venter nr. 2, det bliver 2 år og 8/9 mdr imellem dem, dog ikke planlagt.

Anmeld

26. maj 2013

Nadia&Daniel

Vi har Laura fra 25.10.10  Vi har altid sagt; at vi max ville have 3 år imellem dem.. Tiden er (ikke helt endnu) begyndt at løbe fra os, grundet at jeg har gået meget ledig og først fået job igen 2. Januar 2013 - men nu er jeg faldt til på jobbet, og vist dem - at på tros jeg har en lille pige, er jeg en stabil og flexsibel kollega  Så nu må vi se hvad der kommer til at ske  Vi vil dog ikke risikerer at der kommer for lang tiden i mellem dem.

Dog synes jeg også der kan været for kort tid imellem børnene - men det er jo en anden snak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.