Hvornår nr. 2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
14 svar
17 synes godt om
25. maj 2013

Lauras mor

Hvornår synes I, at nr. 2 skal komme?
Jeg selv er MEGET i tvivl, så hvornår planlægger I nr. 2/har I fået nr. 2??
Fordele/ulemper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

bobbles

Lauras mor skriver:

Fordele/ulemper?

Vi fik nummer to da vores ældste var 4 år

Anmeld

25. maj 2013

L&V

Lauras mor skriver:

Fordele/ulemper?

Vores nr 2 kommer her i juli så er laura 22måneder.. Hvordan det bliver ja det er svært at spå om.. Jeg tror der er fordele og ulemper ved alle alders spring og at den første tid er hård uanset hva så når man som voksen føler overskudet og lysten tror jeg bare man ska gøre det også ta den derfra

Anmeld

25. maj 2013

Hailiesmom11

Jeg er pt gravid med nr 2 og vores datter bliver 2 her d. 10/6 og lillebror skulle gerne komme engang i september.. Vi ville maks have 3 år imellem vores unger så vi gælder os bare til lillebror kommer nu..

Anmeld

25. maj 2013

MortilElias2010

Lauras mor skriver:

Fordele/ulemper?

Vi har snakket om at nr. 2 skulle komme når Elias begynder i førskole/B.h kl. - men nu er vi begge i tvivl om vi vil have flere. Dog mest min mand da han ikke vil være gammelfar, han bliver (vist nok)  42 i år  jeg er ikke helt udelukket fra en baby mere da jeg kun er 34 og er af en stor børneflok på 5. Der har været mellem 2 og 6 år imellem os - og fra den ældste, min storebror til min yngste bror er der 15-20 år. Min mor fik den sidste som 42 årig. Lige så min svigerinde. Fordele/ulemper - har ikke rigtig nogen. Det er bare følelsen jeg følger  V har haft stor nytte af hinanden allesammen i tidens løb. Allermest mellem min søster og jeg - og der er 7 års forskel. Vi gik for at være tvillinger da vi lignede hinanden og har de samme værdier og holdninger. Samme interesser stort set. Meen ja... tanken er lidt længere fra handlingen end den før har været..  S er splittet. 

Anmeld

25. maj 2013

LinLin

Jeg synes der MINIMUM skal være 2 1/2 år mellem søskende og gerne mere
Der er 4 år og 1 uge imellem mine drenge.

Anmeld

26. maj 2013

Mum33

Lauras mor skriver:

Fordele/ulemper?

Vi har lige fået nr 2  Vores store dreng er 4 år, da den mindste kom. Personligt vil jeg sige det er super dejligt med "lidt længere" imellem dem. Den store forstår alt og kan finde ud af at vente, underholde sig selv, osv. Desuden var han med i det hele gennem graviditeten. Og den med "at få glæde af hinanden", har noget med sind at gøre - ikke alder. Vores store dreng er så glad og stol af sin lillebror

Anmeld

26. maj 2013

lycly

Her er der 21 måneder imellem og jeg synes det er en rigtig fin aldersforskel. 3 år ville jeg nok mene er det optimale for så er den store meget selvstændig og man kan bedre forklare dem hvordan de skal behandle baby osv. Min den ældste er for lille til heeelt at forstå at man skal være forsigtig og sådan og hun forstår heller ikke når jeg ammer at jeg så ikke lige kan rejse mig. Det er hårdt, men senere får de så meget glæde af hinanden

Anmeld

26. maj 2013

LilleChelle

Vi planlægger 1,5-2 år imellem bassen og hans lillebror/lillesøster  

Anmeld

26. maj 2013

bonnie81

jeg har 22 mdr mellem mine og ja det var hårdt i en tid men synes at min datter klarede det super fint og nu hvor de 3 og 1 kan jeg virkelig se hvor meget glæde de har af hinanden det er skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.