Hjemmelavet kold kartoffelsalat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.730 visninger
13 svar
5 synes godt om
25. maj 2013

EnGodMor

Vi skal holde grill fest, og jeg skal ha lavet en fantastisk lækker kold kartoffelsalat, så hvilken opskrift bruger du, har du ellers vil du anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

BellaCiinea

engodmor skriver:

Vi skal holde grill fest, og jeg skal ha lavet en fantastisk lækker kold kartoffelsalat, så hvilken opskrift bruger du, har du ellers vil du anbefale?

Dressingen: Ymer, creme fraiche, mayo, sød fransk sennep, salt, peber og sukker

Og så kartofler, (løg) og purløg ;D

Anmeld

25. maj 2013

EnGodMor

IsabellaCiinea skriver:

Dressingen: Ymer, creme fraiche, mayo, sød fransk sennep, salt, peber og sukker

Og så kartofler, (løg) og purløg ;D

Ymer? Det må prøves tak

Anmeld

25. maj 2013

Lilje82

Cremefraice, mayonnaise, ketchup, karry, salt og peber, løg, kartofler og purløg. 

Anmeld

25. maj 2013

VIPpigen

Fransk dressing, og cremefraise. Løg, salt, peber, og kartofler... Det er min yndlings...

ketchup, og cremefraise, smagt til med salt, peber og paprika... Den er altså også god. Jeg bryder mig ikke om dem med karry

Anmeld

25. maj 2013

EnGodMor

Lilje82 skriver:

Cremefraice, mayonnaise, ketchup, karry, salt og peber, løg, kartofler og purløg. 

Tak. Jeg har aldrig prøvet med ketchup i

Anmeld

25. maj 2013

BellaCiinea

engodmor skriver:

Ymer? Det må prøves tak

Så lidt

Anmeld

25. maj 2013

EnGodMor

VIPpigen skriver:

Fransk dressing, og cremefraise. Løg, salt, peber, og kartofler... Det er min yndlings...

ketchup, og cremefraise, smagt til med salt, peber og paprika... Den er altså også god. Jeg bryder mig ikke om dem med karry

Jeg plejer nemlig at komme karry i, men syntes at det er prøvet for meget nu så det kunne være oplagt med paprika som du foreslår

Anmeld

25. maj 2013

Valle81

Her tager jeg cremefraiche og blander med salt, peber, sukker, lidt sennep, citron, fint hakket rødløg og purløg:-)

Anmeld

26. maj 2013

Dot D

Creme Fraiche (18%), Mayonaisse, lidt eddike, lidt sukker, fint hakket løg, lidt hvidt peber - nogle gange en smule karry. Så i med nogle gode faste kartoffeltern, så er der serveret

Og cherrytomater på toppen...

Får altid ros for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.