Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal holde grill fest, og jeg skal ha lavet en fantastisk lækker kold kartoffelsalat, så hvilken opskrift bruger du, har du ellers vil du anbefale?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Vi skal holde grill fest, og jeg skal ha lavet en fantastisk lækker kold kartoffelsalat, så hvilken opskrift bruger du, har du ellers vil du anbefale?
Dressingen: Ymer, creme fraiche, mayo, sød fransk sennep, salt, peber og sukker
Og så kartofler, (løg) og purløg ;D
IsabellaCiinea skriver: Dressingen: Ymer, creme fraiche, mayo, sød fransk sennep, salt, peber og sukker Og så kartofler, (løg) og purløg ;D
Ymer? Det må prøves tak
Cremefraice, mayonnaise, ketchup, karry, salt og peber, løg, kartofler og purløg.
Fransk dressing, og cremefraise. Løg, salt, peber, og kartofler... Det er min yndlings...
ketchup, og cremefraise, smagt til med salt, peber og paprika... Den er altså også god. Jeg bryder mig ikke om dem med karry
Lilje82 skriver: Cremefraice, mayonnaise, ketchup, karry, salt og peber, løg, kartofler og purløg.
Tak. Jeg har aldrig prøvet med ketchup i
engodmor skriver: Ymer? Det må prøves tak
Så lidt
VIPpigen skriver: Fransk dressing, og cremefraise. Løg, salt, peber, og kartofler... Det er min yndlings... ketchup, og cremefraise, smagt til med salt, peber og paprika... Den er altså også god. Jeg bryder mig ikke om dem med karry
Jeg plejer nemlig at komme karry i, men syntes at det er prøvet for meget nu så det kunne være oplagt med paprika som du foreslår
Creme Fraiche (18%), Mayonaisse, lidt eddike, lidt sukker, fint hakket løg, lidt hvidt peber - nogle gange en smule karry. Så i med nogle gode faste kartoffeltern, så er der serveret
Og cherrytomater på toppen...
Får altid ros for den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128