Hvad skal jeg gøre? (lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

Bshizzle

Kæmpe kram her fra.. 

Du skal bare holde dig stærk og positiv! Tá imod alt den hjælp du kan få og støt dig godt op af din familie og venner. 

Jegforstår ikke hvordan en mand kan hoppe fra sådan når de jo selv er "skyld" i at man er gravid! 

Hvordan har han haft det med dine andre 2 børn gennem den tid i var/er sammen?? 

Mon ikke han skal komme på andre tanker en dag? 

Mænd kan osse få en dep op til sådan en overraskelse.. Men mange blir klogere 

Men nu gælder det bare om at DU holder hovedet højt og nyder din Graviditet fuldt ud.. Stort Tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Kæmpe kram her fra.. 

Du skal bare holde dig stærk og positiv! Tá imod alt den hjælp du kan få og støt dig godt op af din familie og venner. 

Jegforstår ikke hvordan en mand kan hoppe fra sådan når de jo selv er "skyld" i at man er gravid! 

Hvordan har han haft det med dine andre 2 børn gennem den tid i var/er sammen?? 

Mon ikke han skal komme på andre tanker en dag? 

Mænd kan osse få en dep op til sådan en overraskelse.. Men mange blir klogere 

Men nu gælder det bare om at DU holder hovedet højt og nyder din Graviditet fuldt ud.. Stort Tillykke 

tusinde gange tak..

og nej forstår det heller ikke, og så er det enda oplever 2 gange ...

og manden er altså 32, så ville da mene en mand på den alder burde være mand nok til at tage det ansvar der er ved det, men jeg tror jeg tog fejl desværre :/

Jamen overfor mine 2 drenge har han den tid vi har sammen jo mere eller mindre leget "far" altså de vidste godt han ikke var deres far, men han var en del af hverdagen og gjorde ofte "far ting" med dem, og er også derfor det undre mig han nu vælger at stikke halen mellem benene.

og ved godt at der er langt fra at planlægge ET barn og det er tvillinger.... jeg blev ligeså chokkeret, men vi begge vidste changen var der for det da vi begge har tvillinger i familien.

og ja skal gøre alt for at holde hovedet højt, og er også sikker på den glæde jeg har haft indtil nu nok skal komme igen når skuffelsen lige er faldet lidt.. for hold da op jeg føler mig skuffet.....

men mange tak for respons

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.