Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RGN skriver: Jeg har altid undret mig over det. Det er altså meget pudsigt at jeres også gør det. Hehe... Er spændt på om andres også gør det.
Jeg har altid undret mig over det. Det er altså meget pudsigt at jeres også gør det. Hehe...
Er spændt på om andres også gør det.
Hehe ja vi har snakket meget om det herhjemme, så tænkte jeg ville høre ad herinde
Muhmi skriver: Vores ur virker ikke på den, jeg kan ikke finde ud af at sætte tiden Desuden så har vi stikket taget ud af den når vi ikke bruger den, den skal dælme ikke stå dér og spilde min strøm heheheh
Vores ur virker ikke på den, jeg kan ikke finde ud af at sætte tiden Desuden så har vi stikket taget ud af den når vi ikke bruger den, den skal dælme ikke stå dér og spilde min strøm heheheh
Heh jeg kan heller ikke finde ud af at stille uret på vores - det lader jeg kæresten om
Jeg burde også tage stikket fra den, men den skal jo snart bruges igen
VIPpigen skriver: Jeg troede bare det var min som ikke kunne sekundere i et minut... Vores er også altid foran... På et år kom den 11 min foran ovnen Nu er vores mikroovn "pakket væk" når den ikke er i brug, så vi bemærker ikke uret rigtigt. Men hver morgen når jeg laver havregrød til Lilje må jeg altid lige dobbeltjekket tiden fordi den er foran
Jeg troede bare det var min som ikke kunne sekundere i et minut... Vores er også altid foran... På et år kom den 11 min foran ovnen
Nu er vores mikroovn "pakket væk" når den ikke er i brug, så vi bemærker ikke uret rigtigt. Men hver morgen når jeg laver havregrød til Lilje må jeg altid lige dobbeltjekket tiden fordi den er foran
11 min på et år? Det var ikke meget Vi har ikke rørt uret i et par uger og det er allerede 11 min foran Måske den vil have tiden til at gå hurtigere
spj skriver: Hvor mystisk. Vores er også altid foran mellem 5 og 10 min.
Hvor mystisk. Vores er også altid foran mellem 5 og 10 min.
Ja, det er sjovt lige at se om andres er foran
Dorthe1986 skriver: Tja, her når den op på at være ca. ½ time foran.....
Tja, her når den op på at være ca. ½ time foran.....
Wow, det var lang tid...
Maja_4000 skriver: Hagaha .. Hvor sjovt! der er ikke ur på vores, men da jeg boede hjemme, havde vi ikke det problem :b
Hagaha .. Hvor sjovt! der er ikke ur på vores, men da jeg boede hjemme, havde vi ikke det problem :b
Ja, det er faktisk lidt sjovt at se hvor mange ure der er foran - troede det kun var vores
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128