Uret på din mikrobølgeovn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
17 svar
5 synes godt om
25. maj 2013

Clisolka

Okay, lidt mystisk fystisk tema jeg her tager op, men jeg skal lige høre om det er generelt at uret på mikrobølgeovnen altid er foran i tid - hvordan er det med jeres ur?

Lige pt. er det 11 min foran herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Sådan er det også her.

Når jeg har stillet det, går det rigtigt et stykke tid, for så at gå ca. 5 minutter foran igen.

Anmeld

25. maj 2013

Clisolka

RGN skriver:

Sådan er det også her.

Når jeg har stillet det, går det rigtigt et stykke tid, for så at gå ca. 5 minutter foran igen.

Haha ja vi stiller også på det konstant, men efter et stykke tid, så er vi tilbage på 5 min foran igen 

Anmeld

25. maj 2013

K&S

Babymor2010 skriver:

Okay, lidt mystisk fystisk tema jeg her tager op, men jeg skal lige høre om det er generelt at uret på mikrobølgeovnen altid er foran i tid - hvordan er det med jeres ur?

Lige pt. er det 11 min foran herhjemme 

Vi har ikke ur på vores 

Anmeld

25. maj 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har altid undret mig over det. Det er altså meget pudsigt at jeres også gør det. Hehe...

Er spændt på om andres også gør det.

Anmeld

25. maj 2013

Muhmi

Vores ur virker ikke på den, jeg kan ikke finde ud af at sætte tiden Desuden så har vi stikket taget ud af den når vi ikke bruger den, den skal dælme ikke stå dér og spilde min strøm heheheh

Anmeld

25. maj 2013

MorTilEn2013Dreng

Muhmi skriver:

Vores ur virker ikke på den, jeg kan ikke finde ud af at sætte tiden Desuden så har vi stikket taget ud af den når vi ikke bruger den, den skal dælme ikke stå dér og spilde min strøm heheheh

Sådan har jeg det også

Anmeld

25. maj 2013

VIPpigen

Jeg troede bare det var min som ikke kunne sekundere i et minut... Vores er også altid foran... På et år kom den 11 min foran ovnen

Nu er vores mikroovn "pakket væk" når den ikke er i brug, så vi bemærker ikke uret rigtigt. Men hver morgen når jeg laver havregrød til Lilje må jeg altid lige dobbeltjekket tiden fordi den er foran

Anmeld

25. maj 2013

spj

Hvor mystisk. Vores er også altid foran mellem 5 og 10 min.

Anmeld

25. maj 2013

Dorthe1986

Tja, her når den op på at være ca. ½ time foran.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.