Rasmus Seebach familie koncert???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

cecilie1984

pussekat skriver:

hejsa
ja det vil jeg da for vis din datter elsker at høre ham så tro jeg hun vil bliv glad for at se ham og han skal snakkes med om det sige til mig at det kun du ro gør for han arbejde / hjælp med at lave det så han sige at det kun du ro lige gør for siden år være der nok som have der 3 år søn med og god tur til jer

tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

MyLove E

cecilie1984 skriver:

Ved han har haft lavet en i århus for nogen mdr siden var nogen af jer med og hvordan var det

har prøvet at google det men kan ikke finde noget om fremtidige familie koncerter.

min datter på 5 ville så gerne med til koncert men synes bare ik jeg vil tage hende med til en alm koncert. skal afsted i fængslet i Horsens på fredag

Har en niece på 6 år som var til det i marts. Hun siger at det var rigtig godt og hun fik popcorn ( og så ved det har været en koncert)

Men er den i Horsens en familie koncert? ??

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

Tauf skriver:

Har en niece på 6 år som var til det i marts. Hun siger at det var rigtig godt og hun fik popcorn ( og så ved det har været en koncert)

Men er den i Horsens en familie koncert? ??

hej

nej den i horsens er ikke n familie koncert så vidt jeg ved har han kun lavet en af dem og det var i århus i april mener jeg.

den i horsens er også med Mads Langer ligesom en dobbelt koncert og foregår udendøre

Anmeld

25. maj 2013

MyLove E

cecilie1984 skriver:

hej

nej den i horsens er ikke n familie koncert så vidt jeg ved har han kun lavet en af dem og det var i århus i april mener jeg.

den i horsens er også med Mads Langer ligesom en dobbelt koncert og foregår udendøre

Nej for den de var til var på Sjælland i marts! :-D:-D

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

Tauf skriver:

Nej for den de var til var på Sjælland i marts! :-D:-D

var det også en familie koncert??

Anmeld

25. maj 2013

MyLove E

cecilie1984 skriver:

var det også en familie koncert??

Jeps:-D

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

Tauf skriver:

Jeps:-D

har du nogen ide om hvor det blev annonceret??

Anmeld

25. maj 2013

MyLove E

cecilie1984 skriver:

har du nogen ide om hvor det blev annonceret??

Nej desværre:-(

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

Tauf skriver:

Nej desværre:-(

helt ok

må bare holde øje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.