Rasmus Seebach familie koncert???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.180 visninger
18 svar
1 synes godt om
25. maj 2013

cecilie1984

Ved han har haft lavet en i århus for nogen mdr siden var nogen af jer med og hvordan var det

har prøvet at google det men kan ikke finde noget om fremtidige familie koncerter.

min datter på 5 ville så gerne med til koncert men synes bare ik jeg vil tage hende med til en alm koncert. skal afsted i fængslet i Horsens på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

cecilie1984

slet igen???

Anmeld

25. maj 2013

sbs78

Jeg var til koncert med Rasmus har Marts måned. Og aldrig har jeg taget til sådan en fantastisk koncert. Man viste jo at der ville være en del børn der. Men jeg synes faktisk at det gik så godt. Der var ingen fulde folk der tosset rundt. Der var bare sådan en godt atmosfære. Bare der er sidde pladser, så i kan sidde ned.

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

cecilie1984 skriver:

Ved han har haft lavet en i århus for nogen mdr siden var nogen af jer med og hvordan var det

har prøvet at google det men kan ikke finde noget om fremtidige familie koncerter.

min datter på 5 ville så gerne med til koncert men synes bare ik jeg vil tage hende med til en alm koncert. skal afsted i fængslet i Horsens på fredag

hejsa
til det jeg her høre er der mere ro på i horsens så tro da godt du kan tag dig datter med men jeg kan prøve at skriv til en som er med til at lave dem og høre ham af om her i horsens

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

cecilie1984 skriver:

hejsa
skulle sige fra ham af siden år være der flere børn der op i horsens og han sige at du godt kan tag dig datter med i år

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

pussekat skriver:

hejsa
til det jeg her høre er der mere ro på i horsens så tro da godt du kan tag dig datter med men jeg kan prøve at skriv til en som er med til at lave dem og høre ham af om her i horsens

kender du en du kan spørge eller hva??

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

pussekat skriver:

hejsa
skulle sige fra ham af siden år være der flere børn der op i horsens og han sige at du godt kan tag dig datter med i år

men er der sidde pladser? Forstår bare det er udendøre

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

cecilie1984 skriver:

men er der sidde pladser? Forstår bare det er udendøre

hejsa
nej det er de ikke så du skal selv have en stol med men du skal jo købe så da en stol til 30 kr
og kan nok høre der her ned hvor jeg bor

Anmeld

25. maj 2013

cecilie1984

pussekat skriver:

hejsa
nej det er de ikke så du skal selv have en stol med men du skal jo købe så da en stol til 30 kr
og kan nok høre der her ned hvor jeg bor

ok tak overvejer lige.

Ville du tage et barn på 5 med hvis det var dit barn som ville elske at høre hans musik

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

ok tak overvejer lige.

Ville du tage et barn på 5 med hvis det var dit barn som ville elske at høre hans musik

hejsa
ja det vil jeg da for vis din datter elsker at høre ham så tro jeg hun vil bliv glad for at se ham og han skal snakkes med om det sige til mig at det kun du ro gør for han arbejde / hjælp med at lave det så han sige at det kun du ro lige gør for siden år være der nok som have der 3 år søn med og god tur til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.