To-delt undertøj (pige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2013

trunte89

Når der skal være plads til en ble under synes jeg, at dem fra name it er bedst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Lenchick skriver:

Min pige fylder 2 år i næste måned og er blevet rigtig god til at tisse på potten. Hun tager selv bukserne ned og body er ved at være ret uæraktisk. Der er lang vej til hun smider bleen, men jeg vil skifte til to-delt undertøj nu. 

Hvilket mærke er godt når der skal bruges bukseble under trusser? Undertrøjer må gerne være med stropper. 

Karla bruger det fra Bilka - "mærket" hedder 808 :-) Det funker fint her !!

//Mette

Anmeld

25. maj 2013

Lucky05

Lenchick skriver:

Fedt! Tak for svaret. Bruger også meget tøj fra Name it og så godt deres undertøj. Jeg var bare i tvivl om dem i str 92 kan bruges med en ble under da der ikke skrevet noget om det.

Skal jeg måske købe trusserne i nr større? Hun bruger 92 nu

Vores datter bruger også 92, og vi køber både overdel og underdel et nummer større. Det har ingen betydning. så i kan roligt købe 98.. 

Det holder også formen rigtig godt, og er så lækkert. hvor det vi fx har købt i Bilka, har en rigtig stram Og hård kant rundt. Som har givet mange gnave mærker.. 

Anmeld

25. maj 2013

Maja_4000

Lenchick skriver:

Kan trusserne fint sidde ovenpå bleen? Vælger du et nummer større?

Jeg vælger den størrelse hun bruger i tøj .. Det har altid passet fint, selvom der skal ble under

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Lucky05 skriver:

Vores datter bruger også 92, og vi køber både overdel og underdel et nummer større. Det har ingen betydning. så i kan roligt købe 98.. 

Det holder også formen rigtig godt, og er så lækkert. hvor det vi fx har købt i Bilka, har en rigtig stram Og hård kant rundt. Som har givet mange gnave mærker.. 

Så er der bestilt 6 sæt fra Name it

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Lenchick skriver:

Min pige fylder 2 år i næste måned og er blevet rigtig god til at tisse på potten. Hun tager selv bukserne ned og body er ved at være ret uæraktisk. Der er lang vej til hun smider bleen, men jeg vil skifte til to-delt undertøj nu. 

Hvilket mærke er godt når der skal bruges bukseble under trusser? Undertrøjer må gerne være med stropper. 

Hov kan også sige at H&M´s trusser f.eks. med Hello Kitty også kan gå over en ble. tror man får 7 par for 79 eller i den stil

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Flodkilling skriver:

Hov kan også sige at H&M´s trusser f.eks. med Hello Kitty også kan gå over en ble. tror man får 7 par for 79 eller i den stil

Se, det var en god viden . Jeg så dem godt i H&M, så mon ikke de skal afprøves. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.