To-delt undertøj (pige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
16 svar
5 synes godt om
25. maj 2013

IT-nørd

Min pige fylder 2 år i næste måned og er blevet rigtig god til at tisse på potten. Hun tager selv bukserne ned og body er ved at være ret uæraktisk. Der er lang vej til hun smider bleen, men jeg vil skifte til to-delt undertøj nu. 

Hvilket mærke er godt når der skal bruges bukseble under trusser? Undertrøjer må gerne være med stropper. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

Lucky05

Lenchick skriver:

Min pige fylder 2 år i næste måned og er blevet rigtig god til at tisse på potten. Hun tager selv bukserne ned og body er ved at være ret uæraktisk. Der er lang vej til hun smider bleen, men jeg vil skifte til to-delt undertøj nu. 

Hvilket mærke er godt når der skal bruges bukseble under trusser? Undertrøjer må gerne være med stropper. 

Vi bruger det fra nameit.. Deres underbukser er nogle boxershorts lignende, hvor bleen sagtens kan være i.. 4 dele for 120kr. 

Anmeld

25. maj 2013

gonefishing

Lenchick skriver:

Føtex har til tider "mads og Mette" undertøjs sæt til 14kr pr del. Det bruger vi mest.
Eller er vi glade for papfar som også til er på tilbud (50kr for et sæt). Jeg ved at kids world lige har haft papfar kampagne tilbud

Anmeld

25. maj 2013

Karina84

Lucky05 skriver:

Vi bruger det fra nameit.. Deres underbukser er nogle boxershorts lignende, hvor bleen sagtens kan være i.. 4 dele for 120kr. 

Det samme gør vi 

Nu har vi godt nok en dreng og han er ikke begyndt at vise interesse for potte eller toilet endnu, men vi skifter lidt imellem at bruge body og undertøj, og det fra NameIt er rigtig godt synes jeg.

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Lucky05 skriver:

Fedt! Tak for svaret. Bruger også meget tøj fra Name it og så godt deres undertøj. Jeg var bare i tvivl om dem i str 92 kan bruges med en ble under da der ikke skrevet noget om det.

Skal jeg måske købe trusserne i nr større? Hun bruger 92 nu

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Flodkilling skriver:

Føtex har til tider "mads og Mette" undertøjs sæt til 14kr pr del. Det bruger vi mest.
Eller er vi glade for papfar som også til er på tilbud (50kr for et sæt). Jeg ved at kids world lige har haft papfar kampagne tilbud

Tak . Tjekker kids-World siden.

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Karina84 skriver:

Det samme gør vi 

Nu har vi godt nok en dreng og han er ikke begyndt at vise interesse for potte eller toilet endnu, men vi skifter lidt imellem at bruge body og undertøj, og det fra NameIt er rigtig godt synes jeg.

Lyder godt. Name it er fint til prisen synes jeg, så det bliver nok det jeg bestiller hjem

Anmeld

25. maj 2013

Maja_4000

Caroline har faktisk kun undertøj fra Mads og Mette (Føtex/Bilka) Synes det holder rigtig godt, og er tit med nogle søde motiver

Anmeld

25. maj 2013

Karina84

Lenchick skriver:

Lyder godt. Name it er fint til prisen synes jeg, så det bliver nok det jeg bestiller hjem

Det er det nemlig, og synes det holder fint 

Sebastian bruger også str.92 og det er hans undertøj også. Synes der er fint plads til bleen.

Anmeld

25. maj 2013

IT-nørd

Maja_4000 skriver:

Caroline har faktisk kun undertøj fra Mads og Mette (Føtex/Bilka) Synes det holder rigtig godt, og er tit med nogle søde motiver

Kan trusserne fint sidde ovenpå bleen? Vælger du et nummer større?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.