hvordan pokker holder i gejsten oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2013

Putomanen

Det er godt nok svært at svare på....

Giv dig tid til at være ked af det, skuffet, vred, jaloux mm. og forkæl dig selv en masse. Husk at det er ok at have alle de følelser, og at du nok skal komme ovenpå igen. Vær sammen med veninder og nyd de gode ting i livet. Plej forholdet med din kæreste, gå på dates, tag væk en weekend....
Det er nemmere sagt end gjort, men det er de ting, som har gjort, at jeg har fået modet til at gå videre med et nyt forsøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2013

Anitta-sofie

Jeg er kommet til den konklution, at en lille pause på et par mdr sq nok er meget godt, og det fille jeg jo uanset hvad ha fået, eftersom der jo er sommerferietid, men satster på sep eller nov, alt efter hvor varm september er, for puuuha 30 graders varme og hormonbehandlig nooooo thanks

Anmeld

27. maj 2013

gædde/gitte

Anitta-sofie skriver:

altså nu har jeg så lige afsluttet 2. forsøg og igen uden resultat. hvor får i troen og håbet fra? for lige nu kan det bestemt ligge på et MEGET lille sted.

Det er vist meget godt det er sommerferieperiode, for puuuha tror sq ikke jeg ville kunne overskue at skulle igang igen allerede.

Hej med dig -igen

uha.... jamen det tror jeg da ingen gør... den der gejst kommer og går som det vil...

Men det hjælper at omgive sig med sjove mennesker.
Altid at have et lager af chokolade.
Gå lidt ture... måske helt der ud hvor der ingen mennesker er også bare brøle som en sindssyg.
og baby.dks fantastiske kvinder

Anmeld

29. maj 2013

Babydream2013

Du skal da også lige ha et kæmpe  herfra.

Jeg ved ikke helt hvad vi som sådan gør udover at nyde hinanden og tale det hele igennem samt bevare troen på at det nok skal lykkes.

Vi har taget nogle frivillige pauser engang imellem så det hele ikke bare går op i baby.

Jeg har været gravid to gange ud af to ivf og to fryseforsøg så VED det nok skal lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.