hvordan pokker holder i gejsten oppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
13 svar
3 synes godt om
25. maj 2013

Anitta-sofie

altså nu har jeg så lige afsluttet 2. forsøg og igen uden resultat. hvor får i troen og håbet fra? for lige nu kan det bestemt ligge på et MEGET lille sted.

Det er vist meget godt det er sommerferieperiode, for puuuha tror sq ikke jeg ville kunne overskue at skulle igang igen allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2013

BigHope13

Anitta-sofie skriver:

altså nu har jeg så lige afsluttet 2. forsøg og igen uden resultat. hvor får i troen og håbet fra? for lige nu kan det bestemt ligge på et MEGET lille sted.

Det er vist meget godt det er sommerferieperiode, for puuuha tror sq ikke jeg ville kunne overskue at skulle igang igen allerede.

Åhh nej det jeg ked af at høre
jeg vil blot give dig en kæmpe kram herfra

Anmeld

25. maj 2013

**Ønskebabyen

Kan ikke helt præcist fortælle hvordan jeg er kommet videre de to gange vi var igennem et forsøg uden resultat, for jeg ved faktisk ikke hvordan jeg gjorde.. 

Men en ting er jeg sikker på. Man skal have lov at synes det hele er noget lort og man skal have lov at være sur og ked af det! Man skal græde når man vil og ikke holde noget tilbage. Når så der er gået et par dage og man ikke har flere tåre tilbage ser man på det hele fra en helt anden vinkel. Jeg tror måske det er det der har fået mig videre begge gange.. 

endnu en gang en kæmpe krammer til dig og din partner! HUSK at snakke sammen om det hele, det er så vigtigt!!

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

Anitta-sofie skriver:

Man skal bare igennem det.. Ved os hed det masser af hed sex og dates.. For fuck hvor man får lidt af det under et forsøg.. 

Anmeld

25. maj 2013

fnuggi

åhhh hvor jeg kender det er selv lige nu gået ned med flaget efter 6 forsøg hvor de sidste to har været bio og det har jeg ikke kunne holde til så tager nu en lang pause og passer på mig selv og tager den der fra 

men som de andre skriver slap af vær sur og ked af det og vær sammen med mand/kærste alt hvad du kan 

Anmeld

25. maj 2013

ønskebørn74

fnuggi skriver:

åhhh hvor jeg kender det er selv lige nu gået ned med flaget efter 6 forsøg hvor de sidste to har været bio og det har jeg ikke kunne holde til så tager nu en lang pause og passer på mig selv og tager den der fra 

men som de andre skriver slap af vær sur og ked af det og vær sammen med mand/kærste alt hvad du kan 

Ej puha søde...  Kæmpe krammer... 

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

Anitta-sofie skriver:

hejsa
hvad der ikke nok æg til op ??? og pahaaaa det er når lort når kropper og æg ikke vil som man vil her prøve det så mange gang og her her det sex og hygge og få ro på og nyde liv men vi er ikke i benling mere så her er det hygge når man her lyst og lykke det er det dejlig for det lykke efter 8 år kamp her i hus pahaaa 8 år

og for det lykke for jer

Anmeld

25. maj 2013

Anitta-sofie

pussekat skriver:

hejsa
hvad der ikke nok æg til op ??? og pahaaaa det er når lort når kropper og æg ikke vil som man vil her prøve det så mange gang og her her det sex og hygge og få ro på og nyde liv men vi er ikke i benling mere så her er det hygge når man her lyst og lykke det er det dejlig for det lykke efter 8 år kamp her i hus pahaaa 8 år

og for det lykke for jer

jo det er der tilsyneladende de blev bare ikke befrugtede, havde 7 snakkede de om men kun de 4 de kunne få ud.

og naturlig metode virker desværre ikke for os pga min mands diabetes

Anmeld

25. maj 2013

pussekat

Anitta-sofie skriver:

jo det er der tilsyneladende de blev bare ikke befrugtede, havde 7 snakkede de om men kun de 4 de kunne få ud.

og naturlig metode virker desværre ikke for os pga min mands diabetes

hejsa
øvøvøv og mere øv jeg ved hvad i her det nu her også prøve at få mange æg ud og 0 op
for jer næste gang

Anmeld

25. maj 2013

Anitta-sofie

pussekat skriver:

hejsa
øvøvøv og mere øv jeg ved hvad i her det nu her også prøve at få mange æg ud og 0 op
for jer næste gang

tak skal du have sødt af jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.