Anonym skriver:
Altså jeg har fået forklaret at han ikke ønskede barnet, men hun valgte at beholde det da hun ikke kunne få sig selv til at få en abort,
og han har så alligevel valgt at ville være der for barnet og hende, og derfor bare vil have indhentet en masse inden han skal være far, så han indtil hun har født, vil indhente alt, og når hun har født vil han være der for dem som en familie 
Det lyder som en god kæreste, når han har valgt at støtte hende igennem graviditeten trods hans ønske om abort. Han har stor respekt for hende som kæreste, når han vælger at blive hos hende. Selvfølgelig er det ikke pænt af ham at have bedt hende tage abort, og han kommer helt sikkert til at fortryde, at han nogensinde har nævnt abort, når han ser guldklumpen.
Da jeg blev gravid, var det en stor kamel for os begge at sluge, da det ikke var planlagt og vi ikke havde kendt hinanden så længe. MEN det vi valgte at gøre var, at vi SNAKKEDE meget om, hvad vores ønsker var! Han kunne slet ikke sætte sig ind i, at han skulle blive far, og det var først de sidste fem uger af graviditeten han rigtig forstod, at han skulle til at blive far. Han var stadig meget sammen med sine kammerater, men vi valgte at gøre det på den måde at vi skulle prøve at ses hver dag, om ikke andet, så en time eller en lang telefonsamtale inden sengetid! Hun må fortælle ham, at hun har brug for at snakke! Hvis de ikke kan snakke sammen, uanset alder, kommer det ikke til at fungere efter, at barnet er født. Lange søvnløse natter gør ikke tingene bedre i et forhold, hvor parterne ikke kan kommunikere.
han skal nok forstå alvoren i situationen, når babyen kommer, og hun må prøve at have tålmodighed, hvis dette forhold skal kunne fungere.
for at hjælpe hende, kan du som veninde tilbyde, at hun kan ringe til dig, når hun er ked af det. Det er nødvendigt at du ikke snakker dårligt om hendes kæreste, Men blot lytter. Han har valgt at blive hos hende! Respekt! Han kan aldrig forstå hvordan hun har det, fordi det er ikke han, som er gravid og kan føle barnet sparke.
jeg kan kun sige, at det ville være godt for dem at præve at bo sammen inden babyen kommer, for at forstå hvordan de hver især lever.