Hvor meget tid med kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.047 visninger
15 svar
20 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

Godaften

Hvor meget syntes i man skal være sammen med kæresten i ugen eller på længere sigt, hvis ikke i bor sammen, men venter barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Malthe2010

For mig personligt ville jeg sige så meget tid som muligt!! Men kan slet ikke forestille mig situationen, da jeg ikke ville have børn med en jeg ikke bor sammen med 

Har i ikke planer om at flytte sammen som en familie?

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

JddeFor mig personligt ville jeg sige så meget tid som muligt!! Men kan slet ikke forestille mig situationen, da jeg ikke ville have børn med en jeg ikke bor sammen med 

Har i ikke planer om at flytte sammen som en familie?

Okay
Vi skal også flytte sammen

Anmeld

24. maj 2013

C-Dog

Bum bum. Udfra mit synspunkt og i ca tal så 28 dage på en måned ca, de 2-3 andre dage kan bruges på venner eller på bare at være selv og vaske tøj Sådan var vores forhold før vi flyttede sammen. Jeg havde ekstra meget brug for ham da jeg blev gravid og veninderne droppede mig og jeg var alene og bange (altså ikke bange, mere hysterisk og nervøs og meget tryghedsnarkoman, var så også kun 17/18 år og boede hos min moar, alt er lidt overvældende når man er gravid synes jeg) Manden var heldigvis 21 og lige det mere moden og tog i stiv arm at have en hormonel tæge ved sin side konstant
Da vi først boede sammen var det ikke så vigtigt at være sammen 24/7 for der sov man jo sammen og sås i løbet af dagen osv. Men for mig var det meget vigtigt at føle vi var en familie os tre allerede inden baby kom.

Anmeld

24. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis det var os, ville vi stort set bo sammen alligevel. Det gjorde vi i starten af vores forhold, hvor vi havde hver vores lejlighed. jeg havde en sportstaske med tøj, og diverse toilet artikler hos ham, og så var jeg lige hjemme en gang i ugen for at hente mere tøj/ tømme postkasse eller lign. Efter 6 måneder var vi trætte af det og fandt en lejlighed sammen

Så sådan ville det nok også være, hvis vi var i jeres situation. har aldrig haft en kæreste jeg ikke (stort set) boede sammen med, så kan slet ikke forestille mig hvordan det er, hvis i ikke ses hver dag 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Okay så er jeg altså ikke skrap !! min venindes kæreste er hos hende meget lidt også selvom han ved hun har brug for ham, da han har så mange ting han skal nå
Så han er der måske 3 gange i ugen fordi han vil nå at indhente en masse inden han skal være far, og syntes bare det er forkert

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Skriver på en venindes vegne, hvis nogen ved hvem jeg hentyder til må i ikke informere hende, syntes bare det er synd og søger råd

Anmeld

24. maj 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Indhente?? Lyder til at det ikke er en graviditet han har ønsket?? Hvis man siger ja til at få børn, så er det vel fordi man vurderer at man ER klar? Det er da et ret stort sats at sige "hvis du bliver gravid, så prøver jeg at blive klar til faderrollen imens" det lyder ikke holdbart

Anmeld

24. maj 2013

norenberg

jeg boede ikke sammen med min mand da vi ventede den første men vi var næsten sammen hver dag alligevel....med mindre han skulle noget vigtigt....vi flyttede dog officelt sammen 14 dage før jeg fødte..

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Indhente?? Lyder til at det ikke er en graviditet han har ønsket?? Hvis man siger ja til at få børn, så er det vel fordi man vurderer at man ER klar? Det er da et ret stort sats at sige "hvis du bliver gravid, så prøver jeg at blive klar til faderrollen imens" det lyder ikke holdbart

Altså jeg har fået forklaret at han ikke ønskede barnet, men hun valgte at beholde det da hun ikke kunne få sig selv til at få en abort,
og han har så alligevel valgt at ville være der for barnet og hende, og derfor bare vil have indhentet en masse inden han skal være far, så han indtil hun har født, vil indhente alt, og når hun har født vil han være der for dem som en familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.