er i trætte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

jydeinden

NessaXenia skriver:

Når i kommer hjem og har været på arbejde hele dagen og hentet børn osv?

Synes godt nok jeg er træææææt og en lille lur ville være en hjælp.. er alene med min datter på to fra jeg har hentet direkte fra arbejde kl 15, og frem til 18 hvor der skal stå mad på bordet...

som de andre siger tag en smut til lægen og få taget en blodprøve, den kan vise om du har mangel på noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Bshizzle

NessaXenia skriver:

Hvordan måler de d vitamin?

- har hovedpine (kraftig) tager max dosis ipren.

Det gør man ved at få taget en blodprøve  

Da kan man se hvad kroppen mangler. 

Anmeld

25. maj 2013

NessaXenia

Bshizzle skriver:

Det gør man ved at få taget en blodprøve  

Da kan man se hvad kroppen mangler. 

Tak må prøve at ringe mandag

Anmeld

25. maj 2013

NessaXenia

jydeinden skriver:

som de andre siger tag en smut til lægen og få taget en blodprøve, den kan vise om du har mangel på noget

Jeg ringer mandag

Anmeld

25. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er også ALTID træt! Når Ida bliver puttet går jeg somregl selv i seng lidt efter. Sover også gerne et par timer til middag når Ida er i dagpleje :-) Jeg er dog sygemeldt med depression, så jeg tror også det er den der gør mig så træt. 

Anmeld

25. maj 2013

Minforevigt

rikkeregnbue skriver:

Jeg er også ALTID træt! Når Ida bliver puttet går jeg somregl selv i seng lidt efter. Sover også gerne et par timer til middag når Ida er i dagpleje :-) Jeg er dog sygemeldt med depression, så jeg tror også det er den der gør mig så træt. 

Undskyld jeg spørger, men jeg er selv lige røget i en depression. Vil du evt skrive til mig lidt om hvordan man kommer op igen? Har rigtig svært ved at se noget positivt i livet mere. Og skaL endda snart føde

Anmeld

25. maj 2013

MorDk

Jeg er kronisk træt!  Det hjælper hvis jeg løber mig en tur. Men det er der ikke altid tid til det ved jeg godt... men det hjælper virkelig.

Men få tjekket din blodprocent samt D-vitamin hos lægen.

Anmeld

25. maj 2013

livhemdrup

Træthed kan også komme grundet mangel på b12 vitamin så smut en tur til lægen få tager nogen blodprøver så du får vished om du mangler noget. 

Anmeld

25. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Minforevigt skriver:

Undskyld jeg spørger, men jeg er selv lige røget i en depression. Vil du evt skrive til mig lidt om hvordan man kommer op igen? Har rigtig svært ved at se noget positivt i livet mere. Og skaL endda snart føde

Du kontakter din læge, og får hjælp den vej igennem 

Anmeld

25. maj 2013

Moma

NessaXenia skriver:

Hvordan måler de d vitamin?

- har hovedpine (kraftig) tager max dosis ipren.

Hvis det ikke er ifølge aftale med lægen, så skal du vide at hovedpinepiller kan give hovedpine. 

Stress - hvis du er ophængt med mange gøremål i løbet af dagen - kan også give spændingshovedpine, som kan gøre niller naller. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.