er i trætte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
20 svar
4 synes godt om
24. maj 2013

NessaXenia

Når i kommer hjem og har været på arbejde hele dagen og hentet børn osv?

Synes godt nok jeg er træææææt og en lille lur ville være en hjælp.. er alene med min datter på to fra jeg har hentet direkte fra arbejde kl 15, og frem til 18 hvor der skal stå mad på bordet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Kofoed.

hvis det er hver eneste dag, så synes jeg, at du skal få tjekket dit d vitamin og blodprocent.

Jeg selv er udmattet/brugt, men sådan skal det jo næsten være.

Anmeld

24. maj 2013

NessaXenia

Kofoed. skriver:

hvis det er hver eneste dag, så synes jeg, at du skal få tjekket dit d vitamin og blodprocent.

Jeg selv er udmattet/brugt, men sådan skal det jo næsten være.

Hos lægen? Ja altså 3 ud af 5 dage må jeg ligge mig ind i seng kl 19 senesr kl 20.. virkelig noget af en belastning

Anmeld

24. maj 2013

Kofoed.

NessaXenia skriver:

Hos lægen? Ja altså 3 ud af 5 dage må jeg ligge mig ind i seng kl 19 senesr kl 20.. virkelig noget af en belastning

Ja, det er hos lægen. er du også træt i weekenden?

Anmeld

24. maj 2013

NessaXenia

Kofoed. skriver:

Ja, det er hos lægen. er du også træt i weekenden?

Ikke rigtig. . Jo hvis jeg har været total t igang hele dagen.. tilmed hovedpine konstant. .

Anmeld

24. maj 2013

Bshizzle

Jeg er utrolig træt hele tiden (dog skyldes det mit piskelsmæld da jeg har ondt i hovedet hver dag!).. 

Men jeg var ved lægen idag faktisk.. Og min blod procent er for lav og mangel på D vitamin.. 

Så en tur på apoteket var jeg efter D Vitamin samt Jern. 

DET burde hjælpe på min kronisk træthed 

Så mit råd er at smutte til lægen og få det tjekket f.eks. 

Anmeld

24. maj 2013

NessaXenia

Bshizzle skriver:

Jeg er utrolig træt hele tiden (dog skyldes det mit piskelsmæld da jeg har ondt i hovedet hver dag!).. 

Men jeg var ved lægen idag faktisk.. Og min blod procent er for lav og mangel på D vitamin.. 

Så en tur på apoteket var jeg efter D Vitamin samt Jern. 

DET burde hjælpe på min kronisk træthed 

Så mit råd er at smutte til lægen og få det tjekket f.eks. 

Hvordan måler de d vitamin?

- har hovedpine (kraftig) tager max dosis ipren.

Anmeld

24. maj 2013

Fenja09

NessaXenia skriver:

Når i kommer hjem og har været på arbejde hele dagen og hentet børn osv?

Synes godt nok jeg er træææææt og en lille lur ville være en hjælp.. er alene med min datter på to fra jeg har hentet direkte fra arbejde kl 15, og frem til 18 hvor der skal stå mad på bordet...

Måske du skulle et smut til lægen og få taget en blodprøve - jeg var også meget træt og prøven viste at jeg manglede D-vitamin, det gør de fleste danskere. Det er klart at du er træt, men måske skal det ikke være helt så meget hver dag.

/Fenja

Anmeld

24. maj 2013

NessaXenia

Fenja09 skriver:

Måske du skulle et smut til lægen og få taget en blodprøve - jeg var også meget træt og prøven viste at jeg manglede D-vitamin, det gør de fleste danskere. Det er klart at du er træt, men måske skal det ikke være helt så meget hver dag.

/Fenja

Giver det også hoved pine?

Anmeld

24. maj 2013

Fenja09

NessaXenia skriver:

Giver det også hoved pine?

Jeg ved ikke om manglende D-vitamin giver hovedpine, men selve trætheden kan sagtens give hovedpine. Tror du skal ringe til lægen og høre ad - h*n ved nok mere om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.