jydeinden skriver:
synes jeg da
altså til den tid når eller rettere hvis vi skal have børn bliver det da også noget af et sats, da jeg er bærer af en arvelig sygdom som bestemt ikke er sjov for et barn at få, men selvom man har den viden så tager man jo et sats, og får man så at vide at ens barn er sygt så tror jeg man forholder sig til det der 
Jeg synes ikke det er nogen skam at sige at man ønsker det bedste for sit barn men at man ikke tror at et liv med en sygdom (næsten) uanset hvilken det er, er LIVET 
Jo jo.. Men vores datter var meget meget syg og døde til sidst. Tror man ser anderledes på det, når man har et levende barn derhjemme.. Altså, når man ikke har været ude for dette sygdomshelvede og så død..
Hvis vi fejler noget, og det var det der gav Naja den alvorlige hjertefejl - så dør jeg indeni.. Fordi.. De fleste fostre død af denne sygdom.. Den er meget farlig og kræver MANGE utallige operationer.. Fra de er få dage gamle til de er udvokset.. Man kan ikke leve uden operationen og er fostret/babyen ikke stærk nok så dør denne under operationen.
Det er ikke en sygdom der kan holdes nede med medicin som det eneste..
Jeg ønsker IKKE at give dette videre... Derfor er jeg på skideren, HVIS vi fejler noget og hvis det er der det er skyld i Najas hjertefejl.
Anmeld