Negativ :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
16 svar
9 synes godt om
24. maj 2013

Anonym trådstarter

De fleste af jer kan nok godt regne ud hvem jeg er.. Jeg ville super gerne kunne skrive frit, men pt er det ikke muligt. Desværre. ( Vi ønsker ikke at kunne googles eller at dette fortælles videre på facebook eller andet..)

Da jeg har blødt lidt her de sidste par dage tog jeg en test her til formiddag.. Og som jeg godt var klar over, var den negativ.. 

Men jeg må faktisk indrømme  at jeg er lidt lettet.. (Ja, jeg skammer mig over denne sætning. Behøver ikke kommentarer omkring det) Det suser rundt i mit hoved om evt. kromosomfejl/genfejl..

Vi ønsker begge to bragende et barn mere, men ikke med alt den uvished vi pt sidder med. 

Vi skal i næste uge til Skejby og have taget blod, så vi kan få endelig svar. Hjerte-Kardiolog- manden der ringede til mig i dag sagde, at fejlen kan komme fra en af os, os begge eller fra naturens side.. Vi håber selvfølgelig på det sidste! 

Det viser sig at kromosomfejlen er nogle mikrofejl og har intet med vores (afdøde) barns sygsom at gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Tulipan

Anonym skriver:

De fleste af jer kan nok godt regne ud hvem jeg er.. Jeg ville super gerne kunne skrive frit, men pt er det ikke muligt. Desværre. ( Vi ønsker ikke at kunne googles eller at dette fortælles videre på facebook eller andet..)

Da jeg har blødt lidt her de sidste par dage tog jeg en test her til formiddag.. Og som jeg godt var klar over, var den negativ.. 

Men jeg må faktisk indrømme  at jeg er lidt lettet.. (Ja, jeg skammer mig over denne sætning. Behøver ikke kommentarer omkring det) Det suser rundt i mit hoved om evt. kromosomfejl/genfejl..

Vi ønsker begge to bragende et barn mere, men ikke med alt den uvished vi pt sidder med. 

Vi skal i næste uge til Skejby og have taget blod, så vi kan få endelig svar. Hjerte-Kardiolog- manden der ringede til mig i dag sagde, at fejlen kan komme fra en af os, os begge eller fra naturens side.. Vi håber selvfølgelig på det sidste! 

Det viser sig at kromosomfejlen er nogle mikrofejl og har intet med vores (afdøde) barns sygsom at gøre. 

ka godt forstå du ikke kan overskue en ny graviditet lige nu! Du skal jo lige være mentalt klar til at glæde dig igen

Vi må håbe på et godt svar fra Skejby! 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

ka godt forstå du ikke kan overskue en ny graviditet lige nu! Du skal jo lige være mentalt klar til at glæde dig igen

Jeg var klar.. Men efter det brev igår om, at vi måske er syge og bærer af en genfejl, er jeg ikke klar. Lige nu i hvert fald.. Så længe jeg ikke ved om vi fejler noget eller hvad det kan betyde hvis vi gør, har jeg det ok med at den var negativ. 

Er da selvfølgelig stadig ærgerlig over det, vil jo gerne have en mere. Men er simpelthen nød til at vide hvad det her er og hvilke konsekvenser det kan have. 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym23 skriver:

Håber på det bedste 

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

til alle jer der læser med

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

Anonym skriver:

jeg synes bestemt ikke at du har noget at skamme dig over, ej heller at det er noget du skal rakkes ned for, for det er da en ærlig sag at man ikke ønsker børn lige nu og når der så er risiko for noget sygdom oven i..

jeg synes du fortjener et kram og et klap på skulderen

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg synes bestemt ikke at du har noget at skamme dig over, ej heller at det er noget du skal rakkes ned for, for det er da en ærlig sag at man ikke ønsker børn lige nu og når der så er risiko for noget sygdom oven i..

jeg synes du fortjener et kram og et klap på skulderen

Jamen jeg skammer mig nok lidt, fordi det bare er en hård sætning  at sige.. 

Jeg vil helt vildt gerne have en mere, men tingere pt gør bare, at jeg ikke tør satse.. Altså.. Vi hygger stadig uden beskyttelse osv., men ikke bestemt til ægløsning osv..

Så pt. er det ikke aktivt..

Giver det mening ? 

Mange tak 

Anmeld

24. maj 2013

jydeinden

Anonym skriver:

Jamen jeg skammer mig nok lidt, fordi det bare er en hård sætning  at sige.. 

Jeg vil helt vildt gerne have en mere, men tingere pt gør bare, at jeg ikke tør satse.. Altså.. Vi hygger stadig uden beskyttelse osv., men ikke bestemt til ægløsning osv..

Så pt. er det ikke aktivt..

Giver det mening ? 

Mange tak 

synes jeg da altså til den tid når eller rettere hvis vi skal have børn bliver det da også noget af et sats, da jeg er bærer af en arvelig sygdom som bestemt ikke er sjov for et barn at få, men selvom man har den viden så tager man jo et sats, og får man så at vide at ens barn er sygt så tror jeg man forholder sig til det der

Jeg synes ikke det er nogen skam at sige at man ønsker det bedste for sit barn men at man ikke tror at et liv med en sygdom (næsten) uanset hvilken det er, er LIVET

Anmeld

24. maj 2013

B&J

Man må gerne være lettet.... en dag selv om jeg havde taget mine p-piller som jeg skulle ja så kig mine hormoner helt amok ondt i brysterne kunne slet ikke røre dem og min krop var mærkelig og min mens var skisme over 1 uge forsinket, tror min krop har været noget forvirret den måned siden det skete for har jeg aldrig prøvet ud over da jeg blev gravid så da jeg endelig fik det røde må jeg indrømme jeg også blev glad for et barn lige nu er ikke det smarteste

Anmeld

25. maj 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Man må gerne være lettet.... en dag selv om jeg havde taget mine p-piller som jeg skulle ja så kig mine hormoner helt amok ondt i brysterne kunne slet ikke røre dem og min krop var mærkelig og min mens var skisme over 1 uge forsinket, tror min krop har været noget forvirret den måned siden det skete for har jeg aldrig prøvet ud over da jeg blev gravid så da jeg endelig fik det røde må jeg indrømme jeg også blev glad for et barn lige nu er ikke det smarteste

Jo jo, det lyder bare ikke så pænt. har ofte brokket mig over der ikke skete noget osv og nu vil jeg ikke have der sker noget.. 

Det er ikke til at finde ud af! Men sker det, vælger vi selvfølgelig at beholde barnet. 

Ja, kroppen kan godt spille en et pus. Ikke altid rart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.