michelledam skriver:
Ja altså da vi fik afvide at Isabella faktisk ikke kunne høre noget blev vi fyldt med dårlig samvittighed for vi troede bare hun var trodsig og ikke gad og komme når vi kaldte. Og når vi havde kaldt på hende 5 gange og hun ikke kom hævede vi stemmen. Dvs hun faktisk oftes kun har hørt den hævede stemme. Puha det må have været hårdt for hende
hun har jo troet mor og far konstant var sure

Ikke at hun ikke er trodsig men det er slet slet ikke i den dur mere
men for f.... Hun har jo ikke kunnet høre noget og det har ingen af os jo ikke vidst for hun har "aldrig" haft problemer med ørene. Men jo det har hun så alligevel.
Jeg går med samme tanker. Og ørelægen spurgte hvorfor vi ikke havde kommet før?! Når jeg nu har gået med bekymringen længe. TAK, så føler jeg mig da endnu mere som en skodmor! Men forklarede jo, at jeg selv først snakkede da jeg var 3, og at han jo gør hvad vi siger. Bare kun når han kigger på os. Det er jo først efter vuggestuen sagde noget, at jeg lagde 2 og 2 sammen.
Det kunne han så godt se, men stadigvæk. Er irriteret over at jeg ikke bare lyttede til min mavefornemmelse, og istedet lyttede til at han er bare langsom, og sådan...
Han har heller aldrig haft mellemørebetændelse eller noget i den dur. Jo han har haft ondt i ørene ved forkølelser, men det gik så hurtigt over.
Men er sikker på det nok skal blive godt! Har en sej knægt, der sikkert er ovenpå lige så hurtigt som din datter var 
Anmeld