Update på besøg hos ørelægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
20 svar
9 synes godt om
24. maj 2013

Happiness

Lige en update på denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/217558pi1/boern-13-aar/oerebarn-autisme-eller-bare-langsom-langsorry.aspx#GoToMessage

Så er vi kommet hjem. Det viser sig at Lukas har rigtigt meget væske på begge ører, så han har stort set ikke kunne høre noget Og da han også danner meget ørevoks, har han stort set været døv på begge ører.

Så vi har fået en tid til at få lagt dræn imorgen tidligt kl 5.40. Godt nok hurtig handling, men er glad for der sker noget, og ser frem til at min lille dreng kan komme til at høre meget bedre!

Men puha... Min lille baby skal i fuld narkose Den tanke kan jeg slet ikke bære!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Leonora

Det er nøjagtig det samme som vi lige har været i gennem med vores store pige på 5 år.

Hun har intet kunne høre i måneder og fik så lagt dræn og fjernet polypper i ons.
Det tager max 20 min og det virker med det samme.
Hun kunne høre alt lige fra hun vågnede.
Det tog 45 fra vi kom til vi gik.

Det er aldrig sjovt når end lille pus skal i narkose men det går lynhurtigt

Knus og go week

Anmeld

24. maj 2013

Hvem?

Happiness skriver:

Lige en update på denne tråd:  https://www.baby.dk/debat/217558pi1/boern-13-aar/oerebarn-autisme-eller-bare-langsom-langsorry.aspx#GoToMessage

Så er vi kommet hjem. Det viser sig at Lukas har rigtigt meget væske på begge ører, så han har stort set ikke kunne høre noget Og da han også danner meget ørevoks, har han stort set været døv på begge ører.

Så vi har fået en tid til at få lagt dræn imorgen tidligt kl 5.40. Godt nok hurtig handling, men er glad for der sker noget, og ser frem til at min lille dreng kan komme til at høre meget bedre!

Men puha... Min lille baby skal i fuld narkose Den tanke kan jeg slet ikke bære!!

Hvor godt!

Eller, du ved hvad jeg mener - der var en grund....

Og narkosen er slet ikke så slem, de er lynhurtige vågne igen - rigtig mange gange held og lykke imorgen

Husk faste og godt med Jr. Panodil

Anmeld

24. maj 2013

CarinaSB

Happiness skriver:

Øv da .. :( Min dreng var inde og få lagt dræn d 13 maj .. De er i narkose i 18 min og så bliver de kørt ind i et rum hvor de får lov til at sove 15-20 min .. :) Og så kan man sidde ved siden af dem .. :) Held og lykke .. det skal nok gå ... :)

Anmeld

24. maj 2013

Happiness

Leonora skriver:

Det er nøjagtig det samme som vi lige har været i gennem med vores store pige på 5 år.

Hun har intet kunne høre i måneder og fik så lagt dræn og fjernet polypper i ons.
Det tager max 20 min og det virker med det samme.
Hun kunne høre alt lige fra hun vågnede.
Det tog 45 fra vi kom til vi gik.

Det er aldrig sjovt når end lille pus skal i narkose men det går lynhurtigt

Knus og go week

Har også gennemlæst alt materiale, så ved godt det er en lille operation. Men bare tanken gør mig nervøs

Håber det har samme virkning på ham, som med din datter! Det kunne være rart at han kan høre igen. Kan også være vi slipper for så mange raserianfald, nu når han forhåbentligt bedre kan forstå og forklare sig.

Anmeld

24. maj 2013

Happiness

Hvor godt!

Eller, du ved hvad jeg mener - der var en grund....

Og narkosen er slet ikke så slem, de er lynhurtige vågne igen - rigtig mange gange held og lykke imorgen

Husk faste og godt med Jr. Panodil

Jeg ved godt hvad du mener! Jeg er også lidt lettet over at det ikke bare var mig, der er pylret 

Og at det "bare" var det der er galt...

Vi har en stor bøtte panodil mixtur stående, og tænker at jeg vil give ham det forebyggende efter opreationen, så han ikke får så ondt.

Vi fik en tid kl 5.40, så bliver ikke noget problem med at faste Fedt at de har åben en lørdag, og at de møder ind 20 minutter før de åbner, for min søns skyld! 

Jeg glæder mig bare til det er overstået, og håber det har en hurtig effekt

Anmeld

24. maj 2013

Hvem?

Happiness skriver:

Jeg ved godt hvad du mener! Jeg er også lidt lettet over at det ikke bare var mig, der er pylret

Vi har en stor bøtte panodil mixtur stående, og tænker at jeg vil give ham det forebyggende efter opreationen, så han ikke får så ondt.

Vi fik en tid kl 5.40, så bliver ikke noget problem med at faste Fedt at de har åben en lørdag, og at de møder ind 20 minutter før de åbner, for min søns skyld! 

Jeg glæder mig bare til det er overstået, og håber det har en hurtig effekt

Jeg vil råde det til at give ham, både før og efter operationen, jeg har dog altid brugt stikpiller, de virker stort set det samme

Rigtig mange gange held og lykke

Og det var da utrolig tidligt, hvor godt!

Vi hår prøvet at næsten alle tider imellem 08 og 17, kan anbefale de tidlige tider

Anmeld

24. maj 2013

Happiness

CarinaSB skriver:

Øv da .. Min dreng var inde og få lagt dræn d 13 maj .. De er i narkose i 18 min og så bliver de kørt ind i et rum hvor de får lov til at sove 15-20 min .. Og så kan man sidde ved siden af dem .. Held og lykke .. det skal nok gå ...

Var der en hurtig virkning ved ham? De sagde at det tager 5 minutter, da han kun skal have lagt dræn, og ikke fjernet polypper. Og at vi så bliver kaldt ind igen.

Men glæder mig godt nok ikke til at holde ham og se at han skal i narkosen. Får helt ondt i maven ved tanken!

Men det er jo for hans skyld, og det skal nok blive godt!

Anmeld

24. maj 2013

Happiness

Hvem? skriver:

Jeg vil råde det til at give ham, både før og efter operationen, jeg har dog altid brugt stikpiller, de virker stort set det samme

Rigtig mange gange held og lykke

Og det var da utrolig tidligt, hvor godt!

Vi hår prøvet at næsten alle tider imellem 08 og 17, kan anbefale de tidlige tider

Kan godt være jeg skal prøve stikpiller. Skal alligevel på apotekket efter øjendråber som skal i ørene... Gloede lidt da hun sagde det

Men det skulle ikke svie, og have samme effekt som øredråber

Og tak for råd!

Puha, må ikke være sjovt at faste når man først skal til sent! Regner med vi bare tager ham op og ud i bilen med det samme, så han ikke når at blive sulten.

Anmeld

24. maj 2013

Mother-love

Vi var ved ørelæge for ca 1,5 mdr siden hvor det viste sig at Isabella også havde meget væske på ørene og heller ikke kunne høre noget som helst vi fik lagt dræn og fjernet polypper dagen efter så det var bare super så dejligt det gik.

Vi havde heldigvis en super sjov oplevelse da Isabella skulle i fuld narkose. Hun tog masken uden problemer og da lattergassen begyndte at virke lå og og vippede hendes ben frem og tilbage samtidig med hun grinte højlydt. Det var så hyggeligt. Det tog ca 15 min. Så blev vi kaldt ind til hende igen,
Hun var lidt ked af det da hun skulle vågne op fra narkosen. Vi tog hjem efter ca 20 min. Og hun sov en time og da hun vågnede kunne man overhovedet ikke mærke på hende at hun næsten lige havde været i narkose. Og rendte rundt og var så glad og legede. Vi oplevede så samme dag (vi bor tæt på Skejby hospital) at en helikopter fløj over hvor vi bor og hun skreg af glæde synes den var så sjov. Hun har aldrig kunnet høre helikoptere før så det var rigtig stort for os. Hun skreg så højt af glæde at hun tog sig til ørene. Man kunne se på hende at hun virkelig kunne høre noget nu. Og ikke nok med det så er skrig og skrål skruet nogle volumens ned så nu viner hun ikke så højt mere som hun gjorde før.

Held og lykke med det hele. for at det går ligeså nemt som med Isabella

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.