laekker paa 10 dage? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2013

La´chrissen

La´chrissen skriver:

Du kan sagtens nå at tabe dig lidt. Men det kræver hård motion, og en ordentlig sund kost.

Fx 1dl havregryn, 2 dl vand evt lidt sødt i form af en halv teske honning eller et lille drys stevia og et lille glas juice hvis du skal træne bagefter ellers et lille glas minimælk evt et stykke frugt, det var morgen maden
Gulerødder eller andre grove grøntsager til mellem måltid og masser af vand.

Frokost en dåse torskerogn eller anden fisk, salat, championg, tomat, løg, evt. En skive ristet grov rugbrød, men af den sunde slags. I tern. Eller andet grønt i din salat.

Igen mellem måltid evt lidt frugt men mest grønt og igen masser af vand.

Aftens mad et stykke kylling og grove grøntsager evt dampet.

Igen gulerødder eller andet grønt og så et lille glas mælk inden sengetid.

Og husk at drikke 2liter vand mindst i løbet af dagen, så får du renset god ud.

Og evt et stykke fuldkorns knækbrød med lidt ost til mellemmåltid.
Du kan også tilsætte lidt brune ris til aftensmaden.

Hvad angår solarium så hop da i spraytan i stedet for.

Men du skal gøre hvad du føler dig bedst ved. Men lad være med at springe måltider over eller hoppe på pulver kure.

Bare lev meget sundt, så vil du både mærke og se resultater. Evt prøv shape up club app til din mobil, så kan du taste din lotion og kost ind samt dit ønske om vægt tab pr uge.
Ved at spise og drikke sådan vil ens hud se mere frisk og sund ud, så ikke ødelæg det med solarium.

Men køb noget pænt tøj og evt frisør så du føler sig smækker lækker, så skal det nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2013

Anonym trådstarter

La´chrissen skriver:

Du kan sagtens nå at tabe dig lidt. Men det kræver hård motion, og en ordentlig sund kost.

Fx 1dl havregryn, 2 dl vand evt lidt sødt i form af en halv teske honning eller et lille drys stevia og et lille glas juice hvis du skal træne bagefter ellers et lille glas minimælk evt et stykke frugt, det var morgen maden
Gulerødder eller andre grove grøntsager til mellem måltid og masser af vand.

Frokost en dåse torskerogn eller anden fisk, salat, championg, tomat, løg, evt. En skive ristet grov rugbrød, men af den sunde slags. I tern. Eller andet grønt i din salat.

Igen mellem måltid evt lidt frugt men mest grønt og igen masser af vand.

Aftens mad et stykke kylling og grove grøntsager evt dampet.

Igen gulerødder eller andet grønt og så et lille glas mælk inden sengetid.

Og husk at drikke 2liter vand mindst i løbet af dagen, så får du renset god ud.

det vil jeg helt sikkert proeve !

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

LRJ skriver:

Istedet for solarium så bliv spray tannet i stedet men det ikk sund for din krop at komme på lyn kur
Men ellers som de andre siger, frisør, nyt tøj

syntes bare mange ser lidt orange ud efter saadan noget ?

Anmeld

24. maj 2013

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Hvad med bare at være dig selv og så i de 10 dage evt spise sundt og varieret og dyrke en masse sport ?

Ang solarium - synes bestemt ikke det pynter med MASSER af solarium! Men sådan er vi jo så forskellige

ja du har ret i at det ikke pynter med en masse solarium. Det er bare fordi at jeg foerst tager imod farven efter ca 3 gange, og hvis jeg skal ha et par dage imellem hver gang, skal jeg jo igang

ja en masse motion er en go ide - tak

Anmeld

24. maj 2013

LRJ

Anonym skriver:

syntes bare mange ser lidt orange ud efter saadan noget ?

Jeg bliver spraytannet hver anden uge, og jo du er Orange lige efter, men du skal jo gå i bad 8 timer efter og der skyller du jo alt det overskydende farve af - Jeg er hvertfald ikke blevet orange endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.