Jeg er for bleg til Foundation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2013

tithi

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Jeg er virkelig bleg og har prøvet en del Foundations, mén alle gør mig mere eller mindre orange? Hvilken Foundation vil du anbefale? Vedhæft gerne billede! ;-) 

Jeg er selv meget lys i huden og jeg bruger youngblood natural mineral loose foundation i farven pearl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

Fenja09

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Jeg er virkelig bleg og har prøvet en del Foundations, mén alle gør mig mere eller mindre orange? Hvilken Foundation vil du anbefale? Vedhæft gerne billede! ;-) 

Jeg bruger foundation fra Clinique - jeg er også meget lys i huden, men de har meget lyse nuancer så det skulle nok være muligt for dig at finde en farve der passer din hud. De koster så omkring 250-325 kr, men er meget drøj i brug.

/Fenja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. maj 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Mineral foundation!

Jeg er selv meget lys i huden, men det har ikke været et problem siden jeg skiftede til mineral foundation. I øjeblikket bruger jeg bareMinerals.

Anmeld

23. maj 2013

Babydrøm

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Vil foreslå dig en BB cream eller mineral pudder

Jeg bruger BB cream, synes den er super god, den giver glød, ensartethed, en smule farve, den er perfekt, nu jeg ik bryder mig om foundation Den dækker ikke som en foundation, men passer mig fint

Anmeld

23. maj 2013

Tranebaer

Jeg er meget lys i huden (er rødhåret) og jeg har altid brugt MAC. Jeg bruger endda ikke den lyseste. Deres lyseste farve er vist nok 15, og jeg bruger 20 (én over). Og de matcher den også med din hudtone, så den ikke ser orange/grå/gul/underlig ud. F.eks. bruger jeg NW20, mens min veninde bruger NC20, fordi vores lyse hud har forskellige undertoner

Du kan bare spørge dem, så finder de den rette til dig.

Anmeld

23. maj 2013

Bshizzle

Jeg er meget bleg ( når jeg ik lige tager sol ) ...

Men jeg kan IKKE undvær min MAX FACTOR foundation nr 45 !!

Køber dem altid i Matas...  

Anmeld

24. maj 2013

BellaCiinea

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Er også MEGET lys / hvid .. kald det hva du vil

Bruger Match Perfection, SPF 18, fra Rimmel London

Den er perfekt til mig  

Og så bruger jeg en Dream Matte Powder fra Maybelline i tonen Ivory efterfølgende ovenpå

Anmeld

24. maj 2013

Chevro

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Hej :-)

Jeg ville gå til en kosmetolog, hudplejeinstitut, eller måske en Matas - for at få det prøvet og de kan alle give dig den rette information. Det er heller ikke ligegyldigt hvordan din hud er! (:

Er den tør, fedtet, mm. Der er mange ting i en perfekt match! ;-)

Knus

Anmeld

24. maj 2013

Loa

Janne T. skriver:

Jamen det er sådan set lidt en blanding

Her er en forklaring jeg fandt på nettet:
BB cream står for Blemish- eller Beauty Balms og har i de seneste år været et kæmpe fænomen i Asien, hvor pigerne stræber efter perfekt hud.

Cremen beskytter mod alderstegn, giver fugt som en dagcreme og farve som en foundation.

Ud over det fungerer den også som en primer, minimerer porrer, dækker urenheder og indeholder SPF.

Min oplevelse er, at det ikke dækker nær så farvende som en foundation, men dækker de værste urenheder og små fejl i huden (jeg har fx meget rødmen i kinderne). Og så er det vildt nemt at påfører, jeg smører det egentlig bare på som hvis det var en ansigtscreme

Det lyder jo næsten for godt til at være sandt....

Det må jeg prøve....

Anmeld

24. maj 2013

Kloster

BB cream siger jeg bare.... ELSKER BB cream... Har en fra Maybelline til omkring 100,- og en lækker en fra Clinique til omkring 250,- begge er smækker lækre. Jeg bruger kun faundation, når jeg skal i byen og det skal dække alt. Men til daglige er det BB. Den giver glødende, dækker, men ser ikke ''malet og tæt'' ud. Vil lige sige at både Maybelline og Clinique er uden alt muligt skidt og er olie fri. Jeg fik rigtig god vejledning ved en god Matas til den rigtige BB til mine forventninger og krav.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.