Jeg er for bleg til Foundation!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.243 visninger
19 svar
10 synes godt om
23. maj 2013

EnSødMor

Hej piger! 

Jeg er virkelig bleg og har prøvet en del Foundations, mén alle gør mig mere eller mindre orange? Hvilken Foundation vil du anbefale? Vedhæft gerne billede! ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2013

StudPsyk

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Jeg er virkelig bleg og har prøvet en del Foundations, mén alle gør mig mere eller mindre orange? Hvilken Foundation vil du anbefale? Vedhæft gerne billede! ;-) 

Har du overvejet BB-cream i stedet?

Anmeld

23. maj 2013

Camilla..

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Tag noget sol

- ellers skulle du overvejer at bruge Nilens jord puder

Anmeld

23. maj 2013

Happiness

Jeg tænker også bb-cream eller en pudder. Måske en combi. Det gør jeg. Jeg gør det fordi jeg ikke kan finde den helt rigtige nuance. Enten bliver mit ansigt for blegt, eller for mørkt i forhold til halsen Så jeg bruger en bb cream, og så "finjustere" jeg det med en let pudder.

Anmeld

23. maj 2013

Loa

Janne T. skriver:

Hvad er det der BB cream helt præcist?
Har jo set et utal af reklamer, men har aldrig fattet om det er Foundation eller creme....

Anmeld

23. maj 2013

EnSødMor

Janne T. skriver:

Det ved jeg faktisk ikke hva er, men undersøger det lige . Tak (;

Anmeld

23. maj 2013

morethanperfect

Frk-S skriver:

Hej piger! 

Prøv mineral foundation .. De findes også lyse i det ..

Anmeld

23. maj 2013

EnSødMor

Camilla.. skriver:

Tag noget sol

- ellers skulle du overvejer at bruge Nilens jord puder

Vil gerne begynde at tage noget sol. ;-) 

har også lige oprettet en debat om det...

Anmeld

23. maj 2013

StudPsyk

Loa skriver:

Hvad er det der BB cream helt præcist?
Har jo set et utal af reklamer, men har aldrig fattet om det er Foundation eller creme....

Jamen det er sådan set lidt en blanding

Her er en forklaring jeg fandt på nettet:
BB cream står for Blemish- eller Beauty Balms og har i de seneste år været et kæmpe fænomen i Asien, hvor pigerne stræber efter perfekt hud.

Cremen beskytter mod alderstegn, giver fugt som en dagcreme og farve som en foundation.

Ud over det fungerer den også som en primer, minimerer porrer, dækker urenheder og indeholder SPF.

Min oplevelse er, at det ikke dækker nær så farvende som en foundation, men dækker de værste urenheder og små fejl i huden (jeg har fx meget rødmen i kinderne). Og så er det vildt nemt at påfører, jeg smører det egentlig bare på som hvis det var en ansigtscreme

Anmeld

23. maj 2013

K&S

Janne T. skriver:

Jamen det er sådan set lidt en blanding

Her er en forklaring jeg fandt på nettet:
BB cream står for Blemish- eller Beauty Balms og har i de seneste år været et kæmpe fænomen i Asien, hvor pigerne stræber efter perfekt hud.

Cremen beskytter mod alderstegn, giver fugt som en dagcreme og farve som en foundation.

Ud over det fungerer den også som en primer, minimerer porrer, dækker urenheder og indeholder SPF.

Min oplevelse er, at det ikke dækker nær så farvende som en foundation, men dækker de værste urenheder og små fejl i huden (jeg har fx meget rødmen i kinderne). Og så er det vildt nemt at påfører, jeg smører det egentlig bare på som hvis det var en ansigtscreme

Hvor kan man købe det? Og er det et bestemt mærke? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.